zaterdag 17 november 2012

Paars met glitter

 
 
 
 
 
 
Morgen naar de verjaardag van mijn tantezeggertjes Loraine en Samira. Ze worden al weer 8 jaar en dat heugelijke feit vraagt om een feestelijke nagellak!
 
Op de foto lijkt hij wat blauwer maar in werkelijkheid is deze nagellak diep paars. Ik vind deze manicuur zelf heel erg mooi maar op de foto komt hij niet zo goed over. Hij glanst prachtig en de kleur is echt geweldig! In de glitter zitten zowel "stipjes" als "streepjes" en de kleuren daarvan veranderen met het licht mee, echt heel mooi. Ik heb 'm voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendin Lenny en ben er erg blij mee want je kunt er alle kanten mee op, hij past bij heel veel kleuren. Ik heb ook nog een mooie zacht turkoois/grijs-achtige gekregen die vast ook nog eens voorbij komt.
 
Base Coat: China Glaze
Basis: Pupa - 401
Glitter: China Glaze - Marry A Millionaire 1051
Top Coat - Seche Vite
 
Fijn weekend verder!
 
XOXO Renata
 



1 opmerking:

Corrie zei

Als ik zulke mooie nagels zou hebben geloof mij Renata ik zou nooit meer afwassen,wat zijn je nagels weer prachtig.
Lieve groetjes Corrie