donderdag 22 november 2012

Cappucino nagels


Deze keer niet mijn nagels maar die van mijn buuf! De mijne zijn ultra kort op het moment. Mijn nagels scheuren altijd ongeveer halverwege mijn nagels in super irritant. Daarnaast splijten ze ook ondanks het regelmatig insmeren met nagel balsem, nagelriem balsem, nail repair lak en wat al niet meer... dus helaas even geen nagellak voor mij.

Ik vind deze manicure zelf erg mooi! Beetje chic en toch hip, glanzend en mat. Ik ga 'm zeker ook zelf een keer dragen als mijn nagels tenminste een beetje mee willen werken.




Alle nagels glanzend gelakt met BarryM - Cappucino, behalve de ringvinger, die heb ik gelakt met Catrice - Steel My Soul (met een brushed metal effect die mat opdroogt). De tips van de glanzende nagels heb ik mat gelakt en die van de matte nagels glanzend. De scheiding heb ik versierd met bruine stipjes met Catrice - Bruno Brownani. De lak van BarryM lakt heel fijn, de Brushed Metal van Catrice helaas een stuk minder, hij is dik en stroperig. Heel jammer want ik vind 'm erg mooi. Ben trouwens weg van dit soort kleuren!

Basis Coat: China Glaze
Basis: BarryM - Cappucino (341)
Accentnagel: Catrice Brushed Metal Effect - Steel My Soul (905)
Stipjes: Catrice - Bruno Brownani (720)

XOXO Renata

1 opmerking:

Aletta zei

Gaaf !!!!

Groetjes Aletta