dinsdag 30 november 2010

VERJAARDAG'S CANDY

Deze verjaardag's candy blijft bovenaanstaan tot 30 november en wordt verloot op 1 december / This birthday candy stays on top untill November 30th and the winner will be chosen at December 1st.



Ik ben jarig vandaag en wie jarig is trakteert! Ik ben 44 geworden en voor mij is dat speciaal omdat ik iets met dubbele cijfers heb (zou dat misschien komen om dat ik op 11.11.'66 geboren ben?). Van Karen mag ik onder mijn volgers mijn 6 (!) favoriete rubberen stempels van Karen's Doodles verloten, leuk toch?
Dus...ben je volger en heb je wel zin in deze cuties, laat dan een berichtje achter en plaats een foto van mijn candy in de zijbalk van je blog.

It's my birthday so it's candy time! I'm 44 now and for me that's special because I love dubble nummers (maybe because I was born at 11.11.'66?). Karen let me raffle my 6 (!) favourite ruber Karen's Doodles stamps, sweet isn't it? So...are you one of my followers and you like this cuties, please leave me a message and place a photo of my candy in the sitebar of your blog.

XOXO Renata

90 opmerkingen:

nicolet zei

Gefeliciteerd Renata!
Fijne dag vandaag!
Groetjes Nicolet

martina's kaartjes zei

Van harte gefeliciteerd !!!! en wat een candy ! een super tractatie !!! daar wil ik me wel voor opgeven hoor !
Een volger ben ik al een tijdje, ik zet je binnen de minuut in mijn sidebar !
bedankt voor deze kans,
groetjes, martina
x

manon's kaartenhoekje zei

hallo renate,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag...wens je een fijne en gezellige dag vandaag.....

wauwwie wat een pracht candy daar wil ik zeker een gokje voor wagen want oh mijn favoriet zit er tussen want die stempels zin zo kei gaaff van karin doodles heb er al wel veel van haar....


ik ga hem plaatsen op mijn blog en dan flink duimen...

liefs manon

patricia zei

halo renate
wouw wat een leuke candy ik wil graag meedoen
alvast een fijne verjaardag gewenst
ik word volger en zal de candy plaatsen
groetjes patricia

m@deliefjuh zei

whiehoe!! als eerst natuurlijk: gefeliciteerd!!

en wat gaaf van jou datum! echt geweldig. ik vond het al zo speciaal dat mijn dochter de 24-12-06 geboren was. dat is de helft van de helft van de helft hahaha. maar dit is echt uniek!!

geniet van je verjaardag. en ik wil graag meedoen met je candy!
ach en volger... dat ben ik al heel lang :)

Aletta zei

Wow, prachtige verjaardagscandy. En wat een bijzondere geboortedatum. Alvast een super mooie verjaardag met heel veel gezelligheid. Groetjes, Aletta

greet zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag! 44 is een mooi getal. DAt je maar een gezond oud dametje mag worden. Het is een superleuke candy, ik ga hem op mijn blog zetten.
Groetjes Greet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Natuurlijk doe ik mee!
44 jaar, van harte gefeliciteerd nog!

Liefs ida

Annemarie en Merit zei

Hoi Renata,

Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en dat is nog eens uitpakken zeg...Wow wat een stempels!!!! Wij doen graag mee hoor wat winnen is altijd leuk.

groetjes Annemarie en Merit

Unknown zei

Hey Renata!

Gefeliciteerd met je 44e verjaardag! Ik doe niet mee met je candy hoor, maar wilde je via deze weg ook nog feliciteren. Fijne dag en ik hoop dat je lekker verwend wordt met natuurlijk heel veel creatieve cadeautjes!

gr. Renata

Margo zei

Proficiat met je verjaardag !!!!
Wat leuk dat je een kado verloot onder je volgers !!!
Ik doe natuurlijk heel graag mee !
Ik post je candy in mijn sidebar !
Geniet nog van je dag !!!
Groetjes
Margo

Margreet zei

Proficiat Renata...wat leuk, al die dubbele getallen...heel lief van je om op je verjaardag deze leuke stempels weg te geven...ik ga je op mijn sidebar zetten...daarna ga ik duimen!!!!
Nog een fijne verjaardag verder!
xxx Margreet

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd met je 44e verjaardag en ik wens je een hele fijne dag.
En geweldig dat je deze 6 superleuke stempels van Karen's Doodles weg mag geven.
Je candy staat in mijn sidebar, zodat er hopelijk nog meer mensen deze leuke stempels leren kennen :-)
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Hoi Renata,

Ten eerste al een dikke proficiat met je verjaardag. Je geboortedatum is in ieder geval wel gemakkelijk te onthouden hé. :)

Bedankt voor de kans om deze prachtige stempels te winnen. Ze staan al in mijn sidebar te pronken.

-xxx- Myriam

Marianne Schut zei

Hai Renata, als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad! Wat leuk dat je dit met ons wilt vieren door deze leuke candy weg te gaan geven. Dit zijn inderdaad zulke leuke stempels, vooral het meisje met het paard vind ik echt super! Wil graag een gokje wagen, veel succes iedereen! Groetjes Marianne

Jolanda Cuper zei

Hartelijk Gefeliciteerd!
Wat leuk met die geboorte datum. Volgend jaar is helemaal speciaal dan ben je op 11-11-11 jarig! En 45 jaar is ook een lustrum! Maar voor dit jaar ik doe mee. Ga jou candy op mijn blog zetten!
Fijne verjaardag! Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd!!!
Goh, da's wel heel bijzonder al die dubbele cijfers!!!
Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Ik ga je candy op mijn blog zetten hoor! En natuurlijk wil ik zelf ook wel een gokje wagen met zo'n prachtige candy!;-)
Met rubber stempels kan ik tenminste ook met distress inkt aan de gang....

Groetjes Ellen

Sanne zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een schattige stempels, die Karen Doodles! Zeker weten doe ik mee met deze candy. Wie wil die stempels nou niet winnen? Ik wens je een hele fijne verjaardag op deze gekkendag (de elfde van de elfde).

Groetjes Sanne

Unknown zei

Hallo Renate, dit is mijn 1e keer op je blog, ik kwam bij jou terecht via Myriam en zag dus dat je jarig bent!! Van harte gefeliciteerd!! Leuke datum 11-11, dat is hier (Brabant) de dag dat de carnaval start. Ga zo direct natuurlijk even snuffelen op je blog, maar die candy is echt schitterend, daar doe ik natuurlijk graag aan mee. Kom ook eens bij mij 'op visite', ik blog nog niet zo lang hoor, maar heb toch al wel wat leuke dingen erop staan.
Groetjes en nog een super fijne verjaardag,
Frea

Kleine85 zei

Happy bithday to U!!! That is such a great candy, thanks for the chance to win.

Hugs

Tanja

Astrid en Brenda zei

Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je een gezellig dag mag hebben gehad. Ik wil graag mee doen met deze mooie verjaardags Candy. Ben inmiddels volgers van je blog geworden en heb de foto met link in de site-bar neergezet.
Groetjes Brenda en Astrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Renata! En wat een super gave candy geef je weg. Ik wil wel een gokje wagen. Ik zet de link op mijn blog.
Groetjes van Jacqueline

mariska zei

Wauw Renata
Wat een geweldige candy!!
Hier wil ik wel een kansje op wagen.
Gefeliciteerd nog!

Liefs mariska

Anita zei

Hartelijk gefeliciteerd. Oh wat een leuk blog heb je. Ik ben volger geworden. Ik zou ook graag meedoen aan je super leuke candy! Ik heb hem in mijn sitebar gezet. Groetjes, Anita

Marjo zei

Happy Birthday Renata!

Yummy candy, became a follower and posted on my sidebar. Thanks for the chance to win! You have a fantastic blog.

Hugs, Marjo

Durvina zei

Hoi Renate,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat ga je een leuke candy weggeven, ik waag zeker een gokje, en ga gauw de foto met link op mijn blog plaatsen.

gr, Durvina

Marjo zei

Ik ben een dag te laat, maartoch nog van harte! Leuke stempels geef je weg zeg. Groetjes Marjo

Debbi zei

Happy Birthday! And what adorable images...thank you for the chance to win.
I'm a follower, and I have linked your candy to my sidebar.
*smiles*
debbi

majo zei

Hoi Renata Gefeliciteerd meid . En lief dat je zo een mooie candy verloot zeg. Super.Zag dat ik nog geen volger was dus dat heb ik maar snel effe gedaan en de candy ga ik op mn blog zetten hoor. Groet Majo

Sonja zei

Jiehaa, ik doodle graag en waag mijn kans.

groetjes,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Judith zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een gave candy!
Volger ben ik al en ik ga de foto nu in mijn sidebar zetten.

Groetjes Judith

Karin zei

alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Wat ontzettend gaaf dat je van Karen 6 van die fantastische stempels mag weggeven. Ik ben volger geworden en waag graag een kansje>

Groetjes karin

Miranda zei

Van harte gefeliciteerd
En wat een super gave candy !!! Daar wil ik graag aan meedoen
Ben volger bij je geworden... dacht eigenlijk dat ik dat al was want kijk regelmatig op je blog
Groetjes Miranda

stempelfreaks zei

Van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldige Candy. Wie wil nou niet die geweldige stempels winnen. Wij gaan een gokje wage.
Groetjes Astrid & Larissa

Inny zei

Renata, Van Harte Gefeliciteerd !
Weliswaar een dag te laat, maar zeker gemeend!!
Mooie candy! Plaats hem op mijn blog!

Groetjes, Henny

superdidine zei

Hi thanks for these gifts happy birthday . It's on my blog : http://lescrapdesuperdidine.over-blog.com/article-blog-candy-creatief-online-60856466.html

Crealin zei

Hoi Renata,

ik wil je eerst en vooral een fijne verjaardag toewensen, jij hebt wel een heel speciale verjaardagsdatum. Ik ben via Annemarie en Merit op je blog terecht gekomen en ben wat komen snuisteren ;-) Wat maak jij mooie kaartjes en dan nog zo'n leuk verjaardagscandy, da's echt wel heel lief van je. Ik ben alleszins je volger geworden zodat ik je creaties kan blijven volgen.

Prettig weekend,

Lins

Bernadet zei

geweldige candy Renata!!!!
Ik doe niet mee met de candy, want heb ze al zo goed als allemaal. Maar zet hem wel op 'm'n blog;)

Marijke zei

Hoi Renate, Als nog van harte gefeliciteerd. Wat een mooie verjaardagscandy. Ik doe mee.
Groetjes, Marijke

Marijke zei

Hoi Renate, Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie verjaardagscandy. Ik doe mee en je candy staat al op mijn blog.
Groetjes, Marijke

shulsart zei

Happy Birthday, my friend. I hope you had a wonderful day with many more to come. Hugs

Rita zei

Allereerst Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van!Ik wil heel graag meedoen met je candy.Ben gauw volger geworden en zorg dat de candy gauw in mijn side bar komt.Heel erg bedankt voor het beschikbaar stellen van de candy.Groetjes Rita.

Sapipzi zei

Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Via een foto van je candy op een ander blog ben ik bij jou terecht gekomen en wat ben ik daar blij mee!!!! Wat een prachtige creaties maak jij. Ik zou natuurlijk graag je candy winnen (wie niet???) maar dat ik je blog heb ondekt is voor mij ook al een cadeautje opzich haha.
Ik hoop nog veel mooie creaties van je te kunnen bewonderen en ben daarom meteen volger van je geworden.

Groetjes, Margo

Anoniem zei

Hoi Renata,

Nog gefeliciteerd met deze supermooie leeftijd! Wat een super candy ga je weggeven zeg! Hier doe ik graag aan mee. Volger was is al en ik heb de foto in mijn sitebar gezet hoor!

Groetjes,
Nicole

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ha renata, ik had je al via de mail gefeliciteerd, maar doe dit ook nog even op je blog!!
Ik was nog geen volger van je, ondanks dat ik wel regelmatig een kijkje neem op je blog.

Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
Groetjes,
Jolanda

Ukka zei

Happy Birthday Renata! And wishing you many more!
I have popped you in my sidebar in my log http://pishitejulie.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
And i follow!
Thanks for the chance to win!

Bernadet zei

wat een gave candy Renata!!
Gòh, ik dacht dat ik al gereageerd had hier, maar dan is er zeker wat mis gegaan.
Ik doe niet mee met de candy, maar zet 'm wel op de sidebar m'n blog;)

chrilvian zei

ik doe meeeeeee
alvast van harte

Renske Creatief zei

wauw wat een super candy.
nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes renske

Eline Wiebrens zei

Hoi Renata, Heb even rondgekeken op je blog en je maakt leuke en mooie kaarten, ik ben gelijk volger geworden. Als je het leuk vind kom dan ook bij mij langs.
Ik hou erg van stempels dus ik waag een gokje mee.
groetjes Eline

Jeanet van der Lee zei

Oh, Renata, wat leuk die rubber stempels van KD. Dan zou ik ze eindelijk eens met mijn distress inkt kunnen kleuren waar ik zo verzot op ben. Natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Groetjes, Jeanet

Marianne zei

Oeps ik ben wat laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je 44 ste verjaardag.
Leuk dat je ook meteen een candy weggeeft! Ik wil graag een kansje wagen.
Groetjes,
Marianne
http://mariannesblogje.blogspot.com

Sprytebyrd zei

Happy Birthday Renata!! I wish you all the very best!!
Thanks for the awesome candy offer - I've spread the word with a photo on my sidebar!
Hugs,
Dee

Elly zei

Hoi Renate,Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat een prachtige candy mag jij weggeven,ben volger geworden als queen_ellebel(grijs poppetje)
Doei Elly

chantal zei

wat en super gafe candy renata
ik wil zeker een gokje wagen:D
volger ben ik geworden en ik zal je foto van je candy in mjin site bad zeten
liefs chantal

Saskia zei

Wouw wat een mooie candy Renata!
Alvast van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie dag hebt!
Ik zou graag een kansje willen wagen op het winnen van de mooie stempels!
Groetjes Saskia

Larisa zei

Happy Birthday Renata!
Very nice candy!!! I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
I am a follower. Thanks for the chance to win))
Hugs. Larisa. xxx

chantal zei

Hoi Renata,
Een beetje te laat, maar zeker zo gemeend! Gelukkige verjaardag!
Wat een candy, natuurlijk wil ik graag een gokje wagen. Je weet maar nooit hé.
Ik zet je gelijk in mijn siebar. Thx Chantal

Gusta zei

als nog gefeliciteerd. maar wat een gave candy!hij staat in mijn sitebar hoor

groetjes Gusta

Creaine zei

wat leuk! nog proficiat! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.
groetjes van Ine
http://creaine-cards.blogspot.com/

BepvS zei

Alsnog gefeliciteerd meid en wat een bijzondere getallen inderdaad...ik doe graag mee met de candy, vind de stempels geweldig!!
Gr, Bep

eline zei

alvast van harte gefeliciteerd en wat een super stempeltjes.

groetjes eline

sequin zei

Wow! I am your 200 followers! Happy Birthday! This wonderful candy! Thanks for the chance! I hope to get lucky! I am your follower. Link on the side of the panels on the left of the date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

Anne-Marije zei

Hoi Renata,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een supergave candy geef je weg. Ik heb een afbeelding met link naar je candy in mijn sidebar gezet. Ook ben ik je volger geworden.
Bedankt voor de kans!
xxx Anne-Marije

Thea zei

Hoi Renata
Ik heb een vraag..
Ik kan je niet anders bereiken vandaar dat ik het zo doe.

Hoe kan je die muziek die jij op je blog hebt staat op je blog zetten
Ik zou dat ook graag willen..
dit is mijn mailadres:

thea_schenkeveld@hotmail.com

Gr Thea

Deborah zei

Eerst en vooral nog gefeliciteerd met je verjaardag! Het is wel al een beetje laat maar ...
Wat een leuke blog is dit, ben meteen volger geworden en heb ook je fantastische candy in mijn sidebar gezet!
Groetjes Deborah

Rosina zei

Hoi Renate,
Alsnog van harte gefeliciteerd met je 44e verjaardag op 11 november het is natuurlijk veeel te laat maar beter laat dan nooit
Ik heb je blog gevonden door de mooie kaarten die te zien zijn in Cards Only ben ook zojuist je volger geworden, want ik doe ook heel graag mee met jouw verjaardagscandy en plaats dadelijk de link op mijn blog.
http://rosina-scrapcards.blogspot.com
groetjes Rosina

Adriana zei

Renata alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben meteen volger geworden en heb ook je candy in mijn sidebar gezet!
Groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Marleen zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een super leuke candy! En ik wil graag ook een gokje wagen!
Gr Marleen

helksa zei

Congratulation!

Unknown zei

Happy Birthday!
and thank you for the chance to win theese gorgeous stamps!

Maris zei

hi Renata, nog van harte hoor,welkom bij de 49gers hihi, ik doe graag mee aan je candy, ik vind ze echt heel leuk deze stempels, ik heb het op mijn blog gezet, fijne dag xx

Margret zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee met deze candy. Ik zet de candy zo op mijn blog.

Groetjes Margret

terriavidreader (IN-USA) zei

Happy Birthday!
Thanks for the chance at the stamps, they could certainly become my favorites too!

Samira zei

Gefeliciteerd !!

Wat een enorm gave candy(s) heb je om weg te geven, hij staat in mijn sidebar !!

Groetjes Samira

Relinde Scheepers zei

hartelijk gefeliciteerd en wat een super gave candy

groetjes Relinde Scheepers

valerski zei

fijne verjaardag!!
prachtige candy!
ik waag graag een gokje!

Valerie

Created by Linda zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad?
En wat een super candy,
ik wil graag een gokje wagen!
Linda

Colien zei

Halllo Renata,

Proficiat met je verjaardag. November is een leuke maand om jarig te zijn :)
Fantastische Candy!

grtz.Colien

annet neggers zei

wat een leuke candy wil ook graag mee doen
groetjes annet

fionalawlor zei

Happy Birthday Renata :O)
Wow I love Karen's Doodles stamps, thanks so much for the chance to enter.I have posted it in my sidebar.
Fiona x

The twins mum zei

Happy Birthday to you Happy Birthday to you Happy Birthday dear Rennnnnaaaaatta Happy Birthday to you.
I love your candy count me in
Maree
XX

Nathalie zei

Hallo Renata,

Gefeliciteerd!
Wat een leuke stempels. Ben wel toe aan verfrissende nieuwe stempels.

Dank je wel voor de kans!

Groetjes,
Nathalie

Katja zei

Wat een gave Candy zeg!!! Nog van harte gefeliciteerd en bedankt voor deze kans!!!

Mijn dochter is helemaal weg van die stempel met olifant..

Groetjes,
Katja

Anoniem zei

Proficiat Renata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat leuk, al die dubbele getallen! =)
ik ga je op mijn sidebar zetten!
http://lisjanora.blogspot.com/
Nog een fijne verjaardag verder!
Лисёна =)

Carla D zei

Hoi Renate,
Proficiat met je verjaardag! Ben je er al aangewend met die 4tjes? Leuke candy! En je blog ga ik zeker bij mijn leuke links zetten

Groetjes Carla

Simi zei

oh... what a great candy... It´s the last day and I try my luck :) Thanks for chance to win it and Happy Birthday to you :)

Wishes
Simi :o)

Nikki zei

Sweet Candy I've linked you in my sidebar thanks for the chance
hugs Nikki C

Heike's Creativeplace zei

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

Barbara zei

Happy Birthday, Happy Birthday...thanks for giving us the opportunity to win this perfect blog cand. I am so excited just thinking about it. HugsXXX

I am a follower and have posted your candy on my sidebar. Would love for you to stop by and visit.