donderdag 25 november 2010

Sinterklaas op de motor!

kaarten november 2010 003

Voor deze vrolijke Sinterklaas kaart heb ik de schets van Double Dutch Challenges gebruikt. Eigenlijk niet echt een schets waar ik normaal voor kies, veel te druk met al die laagjes, maar ik wilde graag aan een Nederlandse uitdaging mee doen met deze Sinterklaas kaart! Omdat ik nog altijd het fijnst met mijn potloden kleur stuur ik de kaart ook in voor de "Alles Mag" van Alles met en over kleuren met Derwent. En vooruit ik vind het ook wel grappig op 'm in een buitenlandse challenge te gebruiken en kies voor "Cut it Out" van Papertake Weekly omdat ik twee cirkels heb uitgestanst met mijn Nestabilities en om het heel letterlijk te nemen, ik heb de Sinterklaas uitgeknipt! Enne....kan niet missen hè, deze stempel is van Karen's Doodles natuurlijk :)

For this funny Sinterklaas card I used the sketch from Double Dutch Challenges. Not a sketch I will normaly choose, way to busy with all those layers, but I wanted to join in a Dutch challenge with this Sinterklaas card! Because my favourite colormedium still are my pencils I decided to join in the "Anything Goes" from Alles met en over kleuren met Derwent. And last but not least I thought it was funny to also join in a international challenge with this typical Dutch card and picked "Cut it Out" from Papertake Weekly because I used my Nestabilities for the round chapes and to take it literally, I cut out the image of Sinterklaas on his motorbike. And what else...this image is from Karen's Doodles ofcourse :)

Stempel: Karen's Doodles - St. Nicholas Cruisin
Papier: Basic Grey - Blush
Kleurmedium: Derwent & Prismacolor potloden
Overig: Spellbinders - Nestabilities

XOXO Renata

28 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, wat een geweldig mooie kaart zeg, schitternd papier, prachtige kleurencombi !!

groetjes Astrid

valerski zei

wow prachtig!

Unknown zei

Hoi renate, echt zooo grappig zo'n Sint op de motor LOL!! Groetjes, Frea

nicolet zei

Oja...deze is helemaal leuk geworden!
Groetjes Nicolet

martina's kaartjes zei

Deze is leuk !!! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

BepvS zei

Wauwwww wat een geweldige kaart zeg, heeel mooi....
Gr, Bep

Linda zei

Wat een super kaartje, echt helemaal toppie
gr linda

Sapipzi zei

Wat een geweldig mooie kaart!!! En zo leuk om eens een kaart voor Sinterklaas te sturen ipv alleen met de kerst.

Liefs, Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf je kaart en sint op de motor, zo stoer.

groetjes jolande

Sandra1968 zei

Wat een leuke digi :-) en je kaart is helemaal super!
Groetjes, Sandra

Unknown zei

Wat een geweldig kaartje, Renata! Leuke kleuren!

gr. Renata

Dina zei

scitterende mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij derwent

Angelique zei

Prachtig zeg deze mooie sinterklaas! je hebt hem schitterend gekleurd! bedankt voor het meedoen aan de challenge!

greet zei

Het is een prachtige kaart geworden. Ik vind het papier mooi bij de sint passen.

Groetjes Greet

Jeanet van der Lee zei

Hij is super leuk zeg, en inderdaad nu zie ik dat je echt op streepjespapier valt, haha.
Leuk je eens in 't eggie gezien (en gesproken) te hebben. Hebben jullie nog veel file gehad? Ik gelukkig niet, alleen tot Den Bosch een stukje.

marion zei

Ohh Renata wat een plaatje, net of de Sint zo van de kaart afcrost.

Riet zei

Prachtig gemaakt Renata,leuk afdrukje,en zo mooi papier.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Schitterende kaart, lekker Hollands en die Sint mag wel blij zijn dat jij hem gekleurd hebt, super! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

Marjanne zei

Hij is enig!! wat een hippe sinterklaas!

Gusta zei

echt een hele leuke kaart

groetjes Gusta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Renata, heel mooi en heel origineel!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Ooooh wat een liefie!!
Pracht kleurtjes en papiertjes ook!
Voor het eerst in een hele lange tijd vieren wij ook sinterklaas dit jaar,
Mam, zus en kinders komen over volgend weekend.. yay!

Knuffies, Marlene x

Anoniem zei

Wat een wow kaartje meis, echt een feestige!
Pracht kleurtjes en papiertjes ook :)

Volgend weekend komen mam, zus en kinders hier, en dan vieren wij ook Sinterklaas .. eerste keer voor mij in een hele lange tijd!!

Knuffies, Marlene x

Tinie zei

Hallo Renate, wat een prachtige kaart is dat geworden!!! Is gewoon een kaart met humor. Ben gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Tinie

Willy zei

Een supergaaf kaartje is het geworden Renate!
Leuk dat je mee doet met de Double Dutch Challenge ;)
Groetjes, Willy

Marianne Schut zei

Hai Renata, ik vind hem het geweldig! De sketch vind ik erg mooi bij je papier passen, prachtig stikwerk weer, en uiteraard weer zo prachtig ingekleud! Mijn complimenten! Liefs Marianne

Ellen zei

Zo, jij bent druk geweest! Het is goed gelukt zie ik met deze nieuwe digi....

Groetjes Ellen

Unknown zei

Your card is really fun!
Thanks so much for joining us this week @ Paper Take Weekly!
I am now one of your followers.  ;)  I would love it if you came to visit my blog and become a follower too!
Hugs,
True :D ~ (PTW Guest Designer)