dinsdag 30 november 2010

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 39

Inspiratie foto 5

kaarten november 2010 005

Deze week laten we ons weer inspireren door een foto bij Karen's Doodles NL en wel door deze...

This week we get inspired by this photo over at Karen's Doodles NL...


Ik heb mij laten inspireren door de kleuren, het plaid én het huiselijke gevoel. De vogeltjes van Home Tweet Home staan voor mij voor dat huiselijke. Ben dol op vogeltjes maar vond deze digi wel erg druk, vandaar dat ik de boom een beetje gesnoeid heb en nu ben ik zeer tevreden over dit kaartje.

I got inspired by the colors, the plaid and the homey feeling. The little birds of Home Tweet Home represent that homey. I love birds but this digi was so 'busy', that's why I pruned the tree a little and now I realy like this card.

Verder doe ik met deze kaart mee aan: / I also join in:
Totally Gorjuss - Bomen / Trees

Stempel: Karen's Doodles - Home Tweet Home
Papier: Kaiser Craft (paars/purple) en My Mind's Eye(zwart-wit/black-white)
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden.

XOXO Renata

19 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Renata, ik vind 'm erg leuk geworden en helemaal niet te druk (maar bij mij is het niet gauw te druk hihihi, ben zelf ook druk zegt mijn man dan LOL). Mooie kleuren ook!!
Kreeg net een mailtje van Bev Rochester dat ze mijn laatste LOTV kaart op de officiële blog van LOTV wil plaatsen, leuk hè?! Groetjes, Frea

Linda zei

wat een mooitje is dat
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf kaartje, wat een lief vogelgezinnetje, ook leuk voor een babykaartje.
het zwart met paars vind ik en prachtige combi.

groetjes jolande

Unknown zei

Hey Renata,

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt!

gr. Renata

Marjanne zei

wat een schattig plaatje inderdaad met die twee kwetterende vogeltjes! Je hebt er weer een mooie kaart mee gemaakt!

Bernadet zei

geweldige kaart Renata, je hebt 'm idd heel goed gesnoeid;)

stempelfeest zei

Gewoon weer zo'n belachelijk mooi kaartje, mevrouw Van Miltenburg! Heel mooi!

Gusta zei

dat is je goed gelukt en mooie kleuren ook

gr Gusta

craftymum zei

Gorgeous card. Thank you for joining us at TG this week
Hugs Sarah X

Sandra1968 zei

Ook dit is weer een superleuke kaart!
Ook een erg mooie digi.
Groetjes, Sandra

Moon Hulsman zei

Leuk Renata, appart dat je nu ook bij zo een soort stempel de witte achtergrond kwijt bent. oohhhwww en die twee in dat nestje... cute
Liefs Moon

greet zei

Een plaatje!

Groetjes Greet

Riet zei

Wat een prachtige kaart Renata.

Liefs Riet.

marion zei

Oh Renata wat is die weer schattig en weer met die mooie borduursteekjes. Echt een renatakaart. groetjes marion

Kat zei

This is lovely. Love the colours and the cute birdie. Thanks for joining us at TG.

Kat x

Soep zei

wow wat een leuke kaart zeg
mooi gekleurt en mooi papier
liefs,ans xx

chantal zei

wouw schitterende kaart
echt geweldig
liefs chantal

Alina zei

prachtig kaartje, Renata!
groetjes,
Alina

Ellen zei

Wat heb jij een mooie uitwerking gemaakt van deze challenge!

Groetjes Ellen