woensdag 1 december 2010

En dan is het eindelijk zo ver, de verloting van de zes geweldige Karen's Doodles stempels!

Ik heb elke reactie een nummer gegeven, de eerste (Nicolet) nummer 1 tot de laatste (Barbara) nummer 91.

Ik heb Random ingezet en dit is de winnaar geworden:

Random Integer Generator
Here are your random numbers:

5

Timestamp: 2010-12-01 10:30:40 UTC


Nummer 5, dat ben jij M@deliefjuh GEFELICITEERD!!

Als je mij een mailtje wilt sturen (mijn e-mail adres vind je op de de site van Karen's Doodles NL via de "contact us" button) met je adres dan komt de prijs zo spoedig mogelijk naar je toe!

XOXO Renata

7 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ah!!! wat geweldig!! ik heb gewonnen ;) oh gaaf! super bedankt meid! vind ik echt super!

Maris zei

ohhh leuk voor martine, gefeliciteerrrdd

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs Martine, super zeg! Renata bedankt voor het mogen meedoen! Groetjes Marianne

majo zei

Gefeliciteerd zeg!. Gr majo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Martine gefeliciteerd met de super prijs. Renata bedankt voor de kans om te mogen meedoen.
Groetjes van Jacqueline

chantal zei

martine, proiciat en Renata, dankjewel om zo een geweldige prijs weg te geven
liefs Chantal

Jolanda Cuper zei

Wow M@deliefjuh je ben een echte boffert! Hartelijk Gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda.