woensdag 19 december 2012

Eindelijk weer eens nieuwe nagels!

Zoveel leuke lakjes en ideeën en zulke slechte nagels... Ik kon het toch niet laten en ben weer aan de slag gegaan met het volgende resultaat, ben er zelf wel blij mee!



Welke lakjes heb ik gebruikt...

Base Coat: China Glaze
Basis en bloemen accentvinger: OPI - My Very First Knuckworst
Accentvinger en bloemen andere nagels: ICI PARIS (Only You) - Touch of Evil (505)
Top Coat: Seche Vite
Stempelplaat: Bundle Monster
Ring: V&D

XOXO Renata

3 opmerkingen:

Karin zei

Mooi! En wat knap dat je dat bij jezelf kan!!!

Groetjes karin xx

Aletta zei

Dat ziet er feestelijk en gezellig uit. Groetjes Aletta

corryskaart zei

Hoi Renate
Je nagels zien er prachtig uit!!!! Maar niets voor mij eens lang geleden had mijn dochter het bij mij gedaan en toen ik de bedden ging opmaken en het dekbed tussen het bed wilde duwen sloeg mijn nagel dubbel en toen heb ik echt gejodeld,dus nooit meer maar vind het wel altijd mooi en verzorgd staan
Groetjes van corry