vrijdag 1 juni 2012

Hugs & Kisses




Het lijkt er een beetje op dat ik weinig uitvoer maar niets is minder waar :) Natuurlijk ben ik elke dag zo'n beetje in de weer met elke Kaart een Feestje! en daardoor vergeet ik mijn eigen blog een beetje. Eén kaartje per week is natuurlijk wel een beetje weinig. Ik maak ze wel hoor maar ik ben vooruit aan het werken voor de 'Spreuk van de Week' van elke Kaart een Feestje! omdat ik straks als mijn man vakantie heeft niet steeds in mijn hobbykamer wil zitten ;) En ze moeten dan ook allemaal "gepland" worden op het blog zodat Mariska straks niet omkomt in het werk. En de 'Tip van de Week' moet ook vooruit gepland worden. Daarnaast ben ik al weer aan het bedenken wat ik zal gaan maken voor de volgende (is voor mij die van september/oktober want voor juli/augustus is alles al weer ingeleverd) "Cards & much More".

Deze kaart heeft in de (toen nog) "Cards Only" gestaan en had ik hier nog niet laten zien. De kaart had door het mooie papier weinig nodig!

Stempel: Make It Crafty
Papier: Kaiser Craft
Kleurmedium: Prismacolor potloden

XOXO Renata

19 opmerkingen:

patricia's scrapfun zei

super leuke kaart hoor ;)

gr patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart, geweldige kleurtjes, heel mooi papier en het afdrukje is zo lief.

groetjes jolande

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje zeg!
Ja je hebt soms gewoon te weinig uren in een dag zitten he :)

Unknown zei

Je hebt het er maar druk mee Renata! Dit kaartje had ik natuurlijk allang gezien in de Cards Only, jaja, ik ben een trouw fan, ook nu nog na de metamorfose van het blad. Leuke kaart met super papier!

Veel liefs van je naamgenoot!

Corrie zei

Je bent een druk baasje Renata,maar dit is weer een beeldschoon kaartje en je hebt gelijk als manlief vakantie heeft moet je samen leuke dingen doen toch? fijn weekend groetjes Corrie

nicolet zei

Schitterend kaartje weer Renata!
groetjes Nicolet

Lenie Hempen zei

Wat is hij weer gaaf Renata.
Hij is echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Marianne zei

Prachtig kaartje Renata.
Leuke kleuren ook.
liefs, Marianne

Yvonne zei

Heb hem gezien in de Cards Only en vind het echt een geweldig kaart!
liefs Yvonne

Dora zei

schitterende kaart. mooi in die kleuren.
groetjes

marja zei

Wat een geweldig kaartje Renata, super!!!!

Lieve groetjes Marja.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een heel fleurig en super leuk kaartje Renata! Ik ben weer benieuwd naar je creaties in de volgende cards en much more!
Groetjes van Jacqueline

arjette zei

Ja ja, ik benijd je niet hoor, je steek zo onwijs veel werk in het EKEF blog, super!!! Maar je vind het vast leuk anders hou je het niet vol lijkt me....
Je kaartje is super leuk!!!
Ik heb dat blad niet dus voor mij is ie hartstikke nieuw!! Dat papier heeft inderdaad niet veel méér nodig, mooi zo!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Super wat een schatje! Zo pril en lief!
Groetjes Jolanda.

jolanda zei

lief en schattig kaartje

Bernadet zei

prachtige kaart Renata.
Ja, ik dacht al meteen toen ik 'm hier op je blog zag, heey die ken ik toch ergens van. Maar dat kan dus wel kloppen haha

Joke zei

Mooi kaartje mooie kleurencombo zou ikzelf niet voor gaan maar is wel heel mooi je moet meer durven zie ik wel.
Het kaartje heeft niet veel nodig ziet er leuk uit.
Ook erg leuk afdrukje.
Erg mooi blog ik ga je volgen.
groetjes Joke

Danoesja zei

Hoi Renata

Nu ik voor het eerst mee doe met eKeF moet ik toch wel even bij je komen kijken, ik zie zoveel prachtige en vooral ook grappige kaarten. De afdrukjes van die oudjes vind ik geweldig, ik houd wel van wat humor op een kaartje.
Dit is ook een super knuffelig kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Brenda zei

Wat een mooie kaart! en wat een lieve digi! mooi gekleurd.
Groetjes Brenda