donderdag 14 juni 2012

ELKE KAART EEN FEESTJE - SPREUK VAN DE WEEK

Even zonder pc gezeten (heerlijk rustig!!) maar nu een 'nieuwe' en wat is ie snel...wat een verademing na steeds 3 tot 5 minuten (ik overdrijf niet) te moeten wachten totdat er een pagina opent!!!

Maar hier nog (enigszins verlaat dus) de kaart voor de spreuk van de week van elke Kaart een Feestje!




Een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn en ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden ;)

Stempel: Sureya
Papier: Basic Grey
Kleurmedium: Prismacolor potloden
Knopen: My Favourite Things - Die-Namics

XOXO Renata

9 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje Renata, leuke afbeelding ook.
en alweer een spreuk die vaak klopt.
gr. liesbeth

Corrie zei

Ik vind dat je je kaart zelf super moet vinden Renata,ik vind de digi ook geweldig en prachtig gekleurd en wat de spreuk betreft onze viervoeter is nu precies 3 jaar dood maar ik mis hem nog elke dag groetjes Corrie

Cornelie zei

Gewoon denken, leuk weer eens wat anders!! ziet er goed uit hoor!
Groetjes Cornelie

Lenie Hempen zei

Wat een super gaaf kaartje Renata.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Brenda zei

Hoi Renata,
mooie kaart hoor! leuke kleuren combi...
Groetjes Brenda

arjette zei

Nou, ik vind het een héél leuk kaartje!!! Mooi papier en lekker vrolijke kleurtjes!!!

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Super tekst en creatie!
Groetjes Jolanda.

Marianne zei

Prachtig gedaan dit kaartje.
liefs, Marianne

Kim zei

Gaaf kaartje! Lekker kleurrijk ook ingekleurd. Prachtig.

Groetjes Kim