dinsdag 2 maart 2010

Workshop en getsiederrie.... / and yuk......

Een hele goedemiddag tesaam ;) De trouwe bezoekers onder jullie hebben hem vast al herkend, het memodoosje van Moon. Deze keer heb ik 'm voor een workshop gebruikt, samen met een bijpassend kaartje. De dames moesten behoorlijk doorwerken deze keer *grijns* Maar de resultaten waren er wel naar! Neem maar eens een kijkje op de site van Greet, dan zie je wat ik bedoel! Het super schattige stempeltje is van Mo's Digital Pencil, en het lieve tekststempeltje van Daisy Bucket Designs, gekocht bij Hobbystempels.nl. Natuurlijk heb ik mijn geliefde Nestabilities gebruikt van Spellbinders, de randpons van Martha Stewart en de bloemenpons van Nellie Snellen.

kaarten februari 2010 011

kaarten februari 2010 009

A very good afternoon all together ;) The loyal visitors among you already recognize the memoholder by Moon. This time I made a workshop out of it, together with a matching card. The ladies had to work hard this time but it was worth it as you can see on Greet's blog! The super cute stamp is from Mo's Digital Pencil and the sweet sentiment stamp is from Daisy Buckets Design, bought at Hobbystempels.nl. Ofcourse I used my beloved Nestabillities from Spellbinders, Martha Stewarts borderpunch and Nellie Snellens floralpunches.

En dan nu het getsiederrie gedeelte! Ben tussen de middag even heerlijk gaan fietsen met de hond in het bos. Bijna aan het eind van de rit heb ik even op het bankje bij de paardenwei van het zonnetje zitten genieten. Hond had het bijzonder naar zijn zin en lag lekker naast mij in het gras te rollen....dacht ik. Ik had beter moeten weten, als mijnheer gaat rollen dan is het meestal in iets VIES!! Rotte vis of zo... deze keer was het ook heel fijn, in de diaree van een andere hond. Gatver!!! 't Was meteen over met het lekker genieten in het zonnetje ;) Naar huis en eerst in de garage met een oude afwasborstel het ergste met veel water eraf geboend en toen moest ie onder de douche. Was ie niet blij mee en ik ook niet!



And now the 'getsiederrie' (=yuk) part! At lunchtime I took the dog to take a bikeride in the woods. Almost at the end, next to the horse pasture, I sat down on a bench enjoying the sun which was finaly there after days of rain. Doggie was having a very good time and was rolling over in the grass....I thought. I shouldn't know better, if mister is rolling over it is in something DIRTY most of the time, like rotten fish or something....this time it was very nice as well, the diarrhoea of another dog. YUK!! 't Was over with relaxing in the sun right away ;) Had to go home to clean the dog. First in the garage with an old dishbrush and lots of water and after that he got a shower. He didn't like it an me certainly not!

XOXO Renata

12 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

hahah arme jij!!! maar je kaart en houder zijn super!!!!
leuk! waar geef je workshops?

Neltine zei

hahaha wat moet ik lachen om je vieze hond. Volgende keer hem eerst een regenjasje aan doen hihi.

groetjes,
Neltine

Margreet zei

bah bah....maar je hond heeft in ieder geval even kunnen genieten!

je kaart en doosje zijn geweldig!
groetjes, Margreet

Marjanne zei

bababababah wel een mooi verhaal, maar waar haalt ie het vandaan om daar in te rollen!
Maar je doosje en kaartje zijn fantastisch

nicolet zei

het is een prachtig cadeautje om weg te geven!! Heb ´m zelf ook al eens gemaakt voor al m´n collega´s!!
Groetjes Nicolet

Sylvia zei

Hoi Renata,

ooooooo mooi zeg, ik vind het een heerlijke set om te zien. Wahahahah ja wat een dondersteen is het toch ook he. Kon ie zeker na de wandeling lekker onder de douch :) whaha. Nou ik hoop dat Standor nu wat frisser ruikt.

Groetjes
Syl

Ellen zei

Ohhhh wat een geur zal dat gegeven hebben jakkes, mijn kat rolt het liefst in de chloor als ik het straatje geboend hebt ook zoiets aparts haha.
Wat een gave workshop heb je gegeven en wat een super mooi stempeltje. Ik vind je kleuren helemaal geweldig, kheb zitten genieten hier !!

Lieve groetjes, Ellen

shulsart zei

Renata I love your memo box and your puppy is just too cute. I always worry when I see my dog rolling, I know it is not going to be good, lol.

Jolanda Cuper zei

Wat vervelend die hondepoep! Zo heb ik 2 jonge poezen die slopen alles maar ja ze zijn wel heel erg lief. Maar wat een leuke workshops geef jij! Kun je, je daar voor opgeven?
Groetjes Jolanda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je creaties zijn geweldig! Heel lief en heel mooi! En wat balen dat je heerlijke wandeling zo afliep, maar de hond is gelukkig weer schoon.
Groetjes van Jacqueline

Bernadet zei

wat een schitterend memodoosje Renata!!
Enja, dat verhaal over je hond komt me bekend voor. Dat doen die van ons ook het liefste, in de paardestront of die van een andere hond en dan maar lekker draaien;)
Gelukkkig vinden ze het niet erg om in bad te gaan;)Ik heb er weer wat meer moeite mee hihi

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat maak je toch geweldige dingen, Renaat! Ongelooflijk, meis! Ik ben keer op keer op keer op keer (etc. etc.) onder de indruk!
En gatver wat een verhaal van de hond! Jasses! En stinken dat zoiets doet!