zondag 21 maart 2010

ANYONE FOR ANYA? CHALLENGE # 31

Eggstra Special

Hoe kan het ook anders, we hebben een Paasthema bij Anyone for Anya?. Nou viel dat voor mij niet zo mee want ik had eigenlijk geen The Greeting Farm stempels met een Paasthema ... dat heb ik opgelost door er een digitale stempel van Karen's Doodles te gebruiken, de "Basket of Bunnies". Miss Anya droeg al een mand en daar heb ik deze overheen geplakt :)! Zo is het toch nog een vrolijk Paaskaartje geworden. Deze week kun je weer een TGF stempel winnen van onze trouwe sponsor Dies to Die for! Neem gauw een kijkje op ons blog om te zien wat mijn lieve collega's er deze week van gemaakt hebben, met speciale aandacht voor de GDT want mijn lieve vriendin Yvonne is er één van!!!

kaarten maart 2010 009

What else...our theme this week is Easter :) over at Anyone for Anya?. Well, that was a hard one for me as I don't have a The Greeting Farm stamp with an Easter theme. So I took a Karen's Doodles digital image to solve this problem and well "Basket of Bunnies". Miss Anya already had a basket and I added this one on top of it :)! So here is a happy Easter card. This week you can winn another TGF stamp from our loyal sponsor Dies to Die for! Take a peak at our blog to see what the other ladies came up with and have a special attention to our GDT because my dear friend Yvonne is one of them!

Stempel: The Greeting Farm
Digitale stempel (mandje): Karen's Doodles
Papier: Dessin-My Mind's Eye, Cardstock-Core'Dinations
Overig: Bloemen > Prisma Flowers, Stanzen > Spellbinders-Nestabilities

12 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Een schitterende en vrolijke kaart!

marion zei

He renata, super kaart en wat leuk bedacht met dat mandje!

Anoniem zei

hallo Renata, wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt:)
mooie kleuren, krijg gewoon zin in de zomer van jou kaart:)
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Gea zei

Prachtig, prachtig is je kaart geworden Renata!
Volgens mij kan jij de naaimachine niet missen;)

Groetjes Gea

greet zei

Wat een mooie kaart. Ik vind het papier echt super en een leuke stempel.
groetjes Greet

nicolet zei

Wat een plaatje van een kaartje heb je gemaakt Renata!!
Groetjes Nicolet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Dat heb je leuk opgelost! Het is een super mooi kaartje, prachtig papier.
Groetjes van Jacqueline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

WAUW, heel mooi, heel mooi papier en je bloemen zijn ook mooi.

Groetjes Jolande.

Anoniem zei

Wat heb je dat leuk opgelost.
Het is een mooie kaart geworden met prachtig papier en leuke bloemetjes.
Groetjes, Myriam

Marjanne zei

Wat een schatje! mooi die pastelkleurtjes!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WoW,ontzettend mooi zeg!!
goed en leuk opgelost met deze leuke stempel:)
Je papierkeuze is geweldig.

Liefs sonja

Unknown zei

Haha, wat een leuke en creatieve oplossing! Helemaal geweldig!

gr. Renata