dinsdag 23 maart 2010

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 3

't Zal je maar gebeuren....vergeet ik bijna de uitdaging van Karen's Doodles NL op mijn blog te zetten!! De uitdaging is deze week, hoe kan het ook anders, Pasen/Lente. En met zoveel leuke Paasafbeeldingen van Karen's Doodles moet dat helemaal geen probleem zijn. Heb je niets met Pasen of al genoeg Paaskaarten dan kun je aan de slag met het thema Lente en ook daar is vast wel wat in te vinden aan afbeeldingen.
Dit is mijn bijdrage deze week...ik hoop er zo nog twee te maken voor mijn neefje en nichtjes met paaseitjes er in. Die hadden het ook leuk gedaan op de foto maar ik ken mezelf, uiteindelijk hadden die eitjes dan alleen nog op de foto gestaan ;) De mal die ik voor het doosje heb gebruikt is één van de fantastische producten van My Time Made Easy!

kaarten maart 2010 010

It happens....I forgot almost to put up the challenge over at Karen's Doodles NL!! The challenge this week is, what else, Easter/Spring. And with so many gorgeous Easter images it isn't hard to join in. Don't you celebrate Easter or do you have enough Eastercards already than you can use the Spring theme. I bet you can find an image over at Karen's Doodles for that as well. This is my contribution for this week...I hope to make to more of these for my nephew and nieces with chocolate eggs in in. That would have make a nice photo as well but I know myself, at the end there would be only eggs on the photo ;) The template I used is one of the gorgeous products from My Time Made Easy!

kaarten maart 2010 011

Stempel: Karen's Doodles - Easter Bunny Hop
Papier: Basic Grey - Two Scoops
Mal: My Time Made Easy

XOXO Renata

14 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt Renate!

Liefs Ida

Bernadet zei

geweldige creatie Renata!!
Je neefjes/ nichtjes zullen wel superblij zijn met dit moois

m@deliefjuh zei

super gemaakt weer! leuk hoor zo'n doosje!

COSTAR zei

Leuke manier om eitjes cadeau te geven..

Groetjes Colinda
GDT Karen's Doodles Nederlands Challenge Blog

Marjanne zei

Goh dat is wel een heel apart model! Leuk!!

Marley zei

Ik vind hem werkelijk prachtig geworden! X Marley

greet zei

Wat een schattig doosje.
Je neefjes/nichtjes boffen maar met zo'n tante.
groetjes Greet

Gea zei

Heb hier geen andere woord voor dan SUPER mooi doosje dat je hebt gemaakt Renata!!

groetjes Gea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooi doosje Renate, leuk om zoiets te krijgen.

Groetjes Jolande.

anja zei

ik lust wel eitjes hoor ,superleuk
gr anja

Sandra1968 zei

Superleuk!

Yvonne zei

Wat een schatje Renata! Daar zullen de kinderen vast en zeker blij mee zijn. Groetjes, Yvonne

Sylvia zei

Hoi Renata,

Wat een toppertje van een cadeautje helemaal geweldig!!!! Tante is maar weer gek met haar neefjes en nichtjes :).

Big Hugs
Syllie

scraphobby zei

wat leuk die creatie wat je gemaakt hebt.
gr Marian