zaterdag 23 januari 2010

Thanks!

Deze geweldig leuke memoblaadjes houder is bedacht door Moon Hulsman. Op het Magnolia Event van Paper & Pictures hebben we hem leren maken en deze heb ik daarna zelf nog gemaakt. Ik heb hem ingezonden voor de uitdaging van High Hopes, "Spacey Colours".

Kaarten december 2009 005

Kaarten december 2009 006

This great memoholder is an idea of Moon Hulsman. At Paper & Pictures Magnolia Event we have learned how to make it and this one I made at home by myself. I entered this for High Hopes challenge this week, "Spacey Colours".

Stempel: High Hopes
Papier: Upsy Daisy Designs

XOXO Renata

10 opmerkingen:

Marjanne zei

ooo wat is deze leuk!

Sandra zei

wat een ontzettend mooi geheel en een heel leuk stempeltje heb je gebruikt,
groetjes sandra

Durvina zei

Leuk idee van Moon, en erg mooi uitgevoerd door jou.

Liefs, Durvina

greet zei

Het is een plaatje!
Een leuk projectje ook om te maken.
Groeten Greet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Erg leuk Renata! Een heel leuk stempeltje en mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Sandra1968 zei

Wauw, wat geweldig mooi! En de stempel is ook superleuk.

Nikki Fairbairn zei

What a cool memoholder Renata, Great design and would make fabulous gifts, Hugs, Nikki x

nicolet zei

Het is een geweldig leuk blokje geworden!!
Groetjes Nicolet

anita01 zei

Ja die moon kan er wat van he, die bedenkt het waar je bijstaat hi,hi, Heerlijk doosje, en ochhhh die draak maakt het hemeaal af...heb je *gewonnen* nou bij mijn wél hoor.

Warme groetjes,

Anita.

Grietje Jansen zei

Hai,

Zoekend naar een leuke mannenkaart kwam ik op jouw blog terecht.
Zag dit notitieblokje/doosje.
Heb ook net eentje voor mijn ouders gemaakt, maar dan weer heel anders.
Vind dit ontwerp ook erg leuk, misschien een ideetje voor een volgende keer.

Zag bovendien dat je in Biddinghuizen woont, das niet eens zo ver van Bant waar ik woon.( nou ja, het is ook weer niet om de hoek, maar toch... haha)

Grietje