donderdag 28 januari 2010

Skater Girl

Ken je dat...je hebt een schattig stempeltje en mooi papier maar het lukt maar niet om de kaart naar je zin "aan te kleden"?? Ik moet eerlijk toegeven dat ik maar heel zelden echt tevreden ben over mijn kaarten maar deze wilde echt niet zoals ik wilde. Alles wat ik probeerde was het net niet maar wat het dan wel zou moeten zijn dat weet ik ook niet!

Kaarten januari 2010 013

Do you know this...you have a very cute stamp and beautiful papers but you can't decorate the card the right way? I have to admit that I'm rarely satisfied with my cards but this one realy didn't want to be as I wanted him to. Everything I tried wasn't just right but what ís I don't know eather!

Stempel: Karen's Doodles
Papier: My Mind's Eye

XOXO Renata

13 opmerkingen:

nicolet zei

En toch is ie SUPER geworden hoor!!!
Groetjes Nicolet

Durvina zei

In mijn ogen is er niets mis mee, maar vaak zie je dat alleen zelf, ik vind de kaart gewoon leuk!!

Yvonne zei

Nou Renata, ik vind het toevallig een plaatje van een kaart! Mooie rustige kleuren, leuke embellie, gewoon mooi!
Ik herken je gevoel overigens wel hoor, heb het ook geregeld. Groetjes, Yvonne

Sandra zei

Ik ken jouw probleem maar al te goed, maar wat is er nou eigenlijk mis met deze kaart???? Ik vind haar geweldig, dus......

m@deliefjuh zei

en toch vind ik hem prachtig!

Marjanne zei

Ik weet niet wat er mis is met deze kaart, ik vind hem enig, het plaatje,de kleuren... echt enig!!

My Paper World zei

Are you joking? It's absolutely perfect in every way!
Very beautiful work!
Hugs
Nicola

Fabíola zei

Lindo os detalhes da costura!
Beijos

Suzanne zei

zij is echt zo schattig. Echt heel erg mooi gedaan

gr sanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind hem super gaaf, maar ik ken je probleem. Hij is prachtig.
Groetjes van Jacqueline

anita01 zei

Och je mag heel tevrede zijn, hij is geweldig gelukt...heb je toch wel eens meer dat het niet wil....en uiteindelijk komt dit *wondertje* eruit rollen...nou ik vind hem geweldig mooi.

Warme groetjes,

Anita.

Milnie zei

Ik herken het meteen, ik ben ook bijna nooit tevreden over mijn kaartjes en vandaag wilde het ook niet echt lukken.. maar dat gevoel hoort er echt bij en anderen zien het niet zo, net zoals ik nu... want ik vind hem echt heeeeeel erg mooi!

liefs

Sylvia zei

Heyyyyyyyyyyyyy Renata,

Tjonge krijg ik zin in schaatsen zeg, en dat zegt wat want ik kan helemaal niet schaatsen :) wahahaha. Schitterende en betoverende kaart heb je gemaakt zeg!!!!

Groetjes
SYllie