zondag 17 januari 2010

ANYONE FOR ANYA? CHALLENGE # 22

Black & White + 1

Zwart, wit en een kleur naar keuze, dat is de uitdaging deze week bij Anyone for Anya?. Zoals je aan de kaarten van het design team kan zien zijn er mogelijkheden genoeg...zo grappig dat bijna iedereen een verschillende derde kleur heeft gekozen! En zoals je ziet staat elke kleur er mooi bij. Mijn kleur komt deze keer niet zo goed over op de foto, het is paars en in het echt combineert het prachtig... :( Ik heb een virus in mijn computer (als je een mailtje krijgt van UPS, verwijderen!!) en moest zien uit te vogelen hoe ik foto's op mijn laptop moest krijgen, dat is gelukt maar ik weet niet hoe ik de foto in dit programma moet croppen vandaar deze uitvoering, daarnaast slecht licht en dan krijg je dit als resultaat :(
Wel goed nieuws is dat we deze week weer een nieuwe sponsor hebben en dat is Stempelstudio, Karin stelt het schattige stempeltje Anya Lollie beschikbaar! Dus dames, ik zou zeggen aan de slag met zwart, wit en ?!!

Afbeelding 001

Black & White and a colour of choise, that's the challenge this week over at Anyone for Anya?. As you can see by the choise of the design team members there are enough opportunities...it is funny to see that almost every girl picked another third colour! And as you can see, every colour fits nicely. My colour doesn't show very well, it's purple and so pretty in real live... :( I have a virus in my computer (if you get mail from UPS, delete!!) and had to figure out how to upload my photo's in my laptop. I managed but didn't know how to crop with this photoprogram and then you have the bad weather and this is the result :(
The good news is that we have a new sponsor this week and that is Stempelstudio, Karin is offering the very cute Anya Lollie stamp! So ladies, I would say pick up your black, white and ? and craft!!


Stempel: The Greeting Farm
Papier: My Minds Eye

XOXO Renata

10 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een onwijs leuk kaartje Renata!! Denk dat ik me er ook maar eens aan ga wagen...
Fijne zondag!!
Groetjes Nicolet

Marjanne zei

Hij is prachtig, zwart-wit-paars is een prachtige combi!!

Yvonne zei

Je kaart is prachtig Renata! Heel sjiek zo met het paars. Prachtig gekleurd ook en zie ik het goed, ook nog bling erop? Top hoor! Groetjes, Yvonne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend kaartje Renata! Ik vind de kleurenkeuze echt prachtig.
En het stempeltje is ook super.
Groetjes van Jacqueline

Durvina zei

Wat een schatje is het, heb toevallig ook een kaartje met hetzelfde stempeltje gemaakt, waarschijnlijk zet ik hem morgen op mijn blog.

Larissa zei

Hele leuke kaart Renata! Geweldige kleurencombinatie!
Oh ik heb dat virus ook gehad en daarna was mijn harde schijf overleden. :( Sterkte ermee!

Liefs,
Larissa

Ps Ik weet niet of je het daar leest maar ik heb op de 50 kerstkaarten blog nog een paar suggesties voor challenges gezet onder jouw post die daarover gaat.

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Ook de kleurencombinatie is erg mooi.

Anne zei

Hi Renata
Just popping in to say hello and welcome you to Karens' Doodles DT. I'm so looking forward to working with you
Anne x

Marley zei

Hoi Renata,
Ik kwam even zeggen dat ik je zag staan in het design team van Karen's Doodles! Dus wou even met je kennis maken! Gefeliciteerd en we zullen vast samenwerken in de toekomst. Liefs Marley

Unknown zei

Hey Renata,

Wat een prachtig kaartje!
Enne...gefeliciteerd met je DT Spot bij Karens Doodles! Veel plezier!

gr. Renata