woensdag 3 september 2014

Nog meer theekaarten

 
Samen met mijn vader die Alzheimer heeft doe ik aan "Postcrossing". Ik verstuur de kaarten en mijn vader ontvangt ze uit de hele wereld, super leuk! Als ik een kaartje naar een dame moet sturen, zend ik vaak een theekaart als hieronder. En ze vallen zeer in de smaak, heb er leuke reacties op gekregen en zelfs ook thee retour gekregen! Ik vind dit ook heel leuke kaartjes om te maken. M'n voorraadje slinkt aardig dus binnenkort maar weer aan de bak!
 

Stempels: "Tea for Two" - Papertrey Ink
                 "Petite Petals"- Stampin' Up

XOXO Renata

2 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Wauw, dit is superleuk!
En wat leuk om zo met jouw vader aan postcrossing te doen :-).
Groetjes, Sandra

Nicole Parmentier zei

Ik zie dat ik al veel te lang niet meer op je blog geweest ben! Wat een mooie kadootjes en kaartjes allemaal!! Geweldig leuk theepotje ook 😜! Ik wacht nu natuurlijk op een blogpost met een hondje.....