zaterdag 22 juni 2013

A Cup Of Thanks!

 

Deze kaart heb ik gemaakt met spulletjes die ik met mijn gift voucher, gekregen voor mijn publicatie met My Favorite Things stempels in de Cards & Scrap, heb uitgezocht. De à la modes stempel: "You're My Cup Of Tea", een deel van de boekenlegger stans, en de strik stans (dit is de kleinste, er zit ook nog een grotere bij -leuk voor op een cadeautje-). Heb de paperpiecing techniek maar weer eens gebruikt, dat blijf ik een enorm leuke techniek vinden en de à la modes stempeltjes zijn hier uitermate geschikt voor.

De kaart wil ik mee laten doen in  "Wednesday Stamp Club Sketch Challenge" van My Favorite Things, bovenstaande kaart is de uitwerking op deze schets:

 
 
Heb er nog een pot met thee als cadeautje bijgemaakt...
 




 
 
 


Stempel: My Favorite Things - à la modes "You're My Cup Of Tea"
Papier: My Mind's Eye - Stella and Rose
Stans: Die-namics "Beautiful Bows" en "Bookmark Do"
Metalen hoekje: Jane Creative
Overig: Spellbinders - Nestabilities (Scalloped) Classic Circles

XOXO Renata

9 opmerkingen:

nicolet zei

Super leuk!!
Groetjes Nicolet

Hermien zei

Dat ziet er weer top uit Renata, ik heb al een kaartje gemaakt met Bo!

Groetjes

Wilma zei

Superleuk om weg te geven, maar vooral om te krijgen...haha!
Gaaf papier en die stempels zijn geweldig!!
groetjes, Wilma

Je@net zei

Wat een ontzettend leuk gworden, Renate, super! Erg leuk om te geven en nog veel leuker om te krijgen :o)
Fijne zondag!

Ellen zei

Wat een geweldig cadeau!
Leuke strik trouwens...
Groetjes Ellen

Lenie zei

prachtige kaart en ook zulk mooie papier.
groeten LEnie

Lenie zei

prachtige kaart en ook zulk mooie papier.
groeten LEnie

Dora zei

wat een mooie kaart!! prachtig dat papier. erg leuk om een potje met thee als kado te geven. mooi!

Unknown zei

Erg leuke kaart, trouwens ik heb genoten va je hele blog.

Groetjes Monique