dinsdag 19 maart 2013

CARDS & SCRAP CHALLENGEBLOG / ELKE KAART EEN FEESTJE - UITDAGING 159

Maak een schudkaart of scrapbooklayout in voorjaarskleuren / Make a shakercard or scrapbooklayout in springcolors.


Zoals jullie misschien wel gezien hebben is er het één en ander veranderd bij elke Kaart een Feestje... zoals eerder aangekondig wordt het blog gekoppeld aan het kaarten en scrapbook tijdschrift "Cards & Scrap" en dat betekent dat ook de naam van het blog veranderd en wel in Cards & Scrap Challengeblog. Langzamerhand wordt het hele blog aangepast, het is nog een beetje in ontwikkeling en daardoor misschien wat verwarrend maar het gaat goedkomen!

De inhoud veranderd eigenlijk niet dus op deze dinsdag hebben we ook weer een uitdaging voor jullie die gesponsord wordt door Mariska van Stempelfeest!

 
Mariska is onafhankelijk demonstratrice van Stampin' Up en maakt zelf de prachtigste kaarten en projecten zoals jullie op haar blog kunnen zien. Ze geeft party's/workshops met SU producten in de
omgeving van Rotterdam die zeer de moeite waard zijn én je kunt natuurlijk ook de verslavende spullen van Stampin' Up bij haar bestellen.

Mariska kennende zit er weer een leuke prijs voor jullie in dus doe weer gezellig mee met bovenstaande uitdaging.

Tot mijn spijt ben ik door het overlijden van onze grote vriend en maatje Standor, onze Golden Retriever, niet in staat geweest een voorbeeld voor deze uitdaging te maken, daarom laat ik jullie een traktatie zien met Stampin' Up produkten die ik voor een aantal vriendinnen heb gemaakt. De tag op het dekseltje, het kleine labeltje en de embossingfolder die ik heb gebruikt om de "doily" te embossen zijn allemaal van Stampin' Up

Dit heb ik gebruikt:

Stempelset: Four Frames



Pons: Decorative Label



Stempelset: Tiny Tags



Pons: Jewelry Tag



Embossingfolder: Lacy Brocade


En dit heb ik er mee gemaakt (maar dus NIET volgens de uitdaging!).

 


Potjes: Xenos


XOXO Renata

1 opmerking:

Jeannette zei

hoi Renata, wauw, dat is niet verkeerd, dat ziet er superleuk uit, ik miste je kaart al bij de challenge, maar je had genoeg te doen dus,groetjes Jeannette