dinsdag 3 januari 2012

ELKE KAART EEN FEESTJE! UITDAGING 96

Geboortekaartje / Card for the birth of a baby


Ik weet het, het is de eerste uitdaging van Elke Kaart Een Feestje! maar het is de 96ste uitdaging op dat blog en omdat ze er allemaal op blijven staan tellen we gewoon door :) Het hele team heeft zijn stinkende best gedaan om de "geboorte" van Elke Kaart Een Feestje! op gepaste wijze te vieren en hebben echt enige geboortekaartjes gemaakt! En dat willen we ook graag van jullie zien, een geboorte kaartje. Kom op meiden, doe gezellig met ons mee!

De sponsor deze week is / The sponsor for this week is



I know, it is the first challenge of Elke Kaart Een Feestje! but it is the 96th challenge on this blog and the others all stay on it so we keep counting :) The whole team did their stinking best to celebrate the "birth" of Elke Kaart Een Feestje! in a proper way and made the most adorable cards! And that is what we like to see from you a card to celebrate birth. Come on girls, join in the fun!

Stempel: High Hopes
Papier: Basic Grey
Overige: Spellbinders Nestabilities Circles and Scalloped Circles
Pons van Martha Stewart
Bedel van Jane Creative

XOXO Renata

23 opmerkingen:

arjette zei

Supermooi kaartje heb je gemaakt!!!!

groetjes Arjette.

Angela zei

Super leuk geboortekaartje!!! Erg mooie kleurtjes!!!
grt Angela

*mieke* zei

Mooi Renata en gaaf papier en een toepasselijke tekst heb je gebruikt!
Groetjes Mieke

Anneke. zei

Een kaart helemaal in Renata stijl! Stiksteekjes, leuke details. Helemaal toppie!
Groetjes Anneke.

greet zei

Een heel mooi en lief geboortekaartje.
Succes met het nieuwe blog, het ziet er allemaal heel goed uit!

Groetjes Greet

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schatje! Die stempel heb ik ook nog het is zo'n cutie! Samen met jou mooie stikjes wordt het een plaatje!
Groetjes Jolanda.

Aletta zei

Ohhh Renata wat heb je er weer een plaatje van een kaart van gemaakt. Geweldige leuke digi en je tekst vind ik echt super. Ook de borduurrandjes staan er geweldig bij. Het is echt erg leuk om al die verschillende geboortekaartjes te bewonderen met allemaal een verschillende digi of stempel erop.
Geweldig en de volgers blijven ook maar groeien, nu nog duimen voor heel veel inzendingen :)
Groetjes Aletta

Sandra1968 zei

Wat een superleuke en grappige kaart!
Groetjes, Sandra

Bernadet zei

soooo prachtig Renata.
Die stiksteekjes blijven echt kenmerkend voor jou hè. Superlief plaatje ook

Sonja zei

Heel mooi en leuk kaartje !

groetjes,
Sonja

Peggy zei

Een heel lief kaartje.
Super schattig stempeltje.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Gretha zei

Oohh, wat een snoepie!!
Leuk gemaakt Renata.
Groetjes Gretha

Tinie zei

Schattig kaartje Renata!! Ik vind je bubbeltjes helemaal te gek!!
groetjes Tinie

Ellen zei

Super kaart Renata! Leuk afdrukje!
Groetjes Ellen

Ankie vd Polder zei

Hallo Renate. Wat leuk dat je even reageerde op mijn blog. En bedankt dat je me wees op de woordverificatie. Ik wist niet eens dat die erachter zat joh. Ik heb hem ook meteen verwijderd want ik vind het zelf ook irritant als ik bij iemand zo'n verificatie moet overtypen. Groetjes, en ik heb weer wat geleerd :-) Ankie

Cornelie zei

Als eerste wil ik je nog al het goeds voor het nieuwe jaar toe wensen! Heel veel succes met het vernieuwde blog, maar dat gaat vast wel lukken!
Ben na een blogpauze net weer een rondje aan het doen, dus ik kom het "nieuwe blog" zo vanzelf tegen!
Groetjes Cornelie

Lenie Hempen zei

Wat een schatje van een kaart Renata.
Echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

marja zei

Super schattig kaartje Renata, echt geweldig!!!! Die bubbeltjes zijn echt supers!

Lieve groetjes Marja.

* Üla * zei

Ja, de eendjes blijven je volgen Renata. ;D
Erg leuk gedaan en de schuimbubbels zijn net echt!
groetjes Ula

Anoniem zei

Wat een lieverdje!
Groetjes, Myriam

Unknown zei

Hoi Renata, wat een enige babykaart!! Echt super leuk! Ik weet zeker dat het nieuwe blog net zo'n succes wordt als het Karen's Doodles blog! Trouwens, die gelatine dat is het raampje wat voor het schudgedeelte van mijn babykaart zit. Daardoor heeft het dus ook van die 'ruitjes'. Groetjes, Frea

Danielle zei

Erg mooi, je kaartje! Ik heb ook je kaartjes in de "Cards Only" bewonderd, die zijn ook prachtig. Ik heb de woordverificatie verwijderd op mijn blog, als je me nog zou willen mailen over het plaatsen van een link, graag! Ik heb nog wel wat te leren ;)
Groetjes Danielle

Ellen zei

Hihi, ik zie nu pas die super schattige hartjesborder...!!!!;-)

Groetjes Ellen