maandag 26 september 2011

WINNAAR KERSTDIGI KAREN'S DOODLES BLOGHOP


Deze digi konden jullie bij mij winnen tijdens de Kerstdigi Bloghop van Karen's Doodles. Vandaag worden de winnaars bekend gemaakt. Op het uitdagingenblog de Grote Prijs winnaar en op de individuele blogs van de dt-leden de losse digi's. Hieronder mijn winnaar...

Ik heb alle namen opgeschreven en in volgorde van binnenkomst een nummer gegeven (ik heb mijn mede dt-leden buiten beschouwing gelaten natuurlijk) en heb Random Org. een nummer laten trekken.


(Ja natuurlijk kan ik véél netter schrijven ;) !!)

Random Integer Generator
Here are your random numbers:

38

Timestamp: 2011-09-25 10:31:01 UTC


En nummer 38 = FREA

***

Frea zei...
Hoi Renata, wat een geweldige digi is dit! Kan er maar één ding op aanmerken en dat is dat er geen Cavalier King Charles bij staat. Dat is toch de schattigste hond die bestaat (heb er zelf twee haha!!) Ik vind je kaart super leuk!! Groetjes, Frea

22 september 2011 19:56

***

Frea gefeliciteerd! Stuur me een mailtje (contact us button op het Karen's Doodles uitdagingenblog) en de digi komt naar je toe. Ik hoop dat je 'm ondanks dat er geen Cavalier King Charles op staat toch gaat gebruiken en het zou leuk zijn 'm terug te zien in één van onze uitdagingen! Oh ja, ik ben vandaag en morgen niet bereikbaar maar woensdag weer online.

Veel plezier er van!

XOXO Renata

4 opmerkingen:

Larisa zei

Congratulations to the winner!

Jopie zei

Nadat ik al het moois op je blog bekeken had ben ik volger van je geworden zodat ik nog eens terug kan komen.
groetjes jopie

Liberta zei

Hai Frea,

Hartelijk gefeliciteerd met je prijs helemaal te gek.
Veel plezier ermee.

Liefs, Lieb

Unknown zei

Hoi Renata, wat dacht jij dan; natuurlijk komt íe op mijn kerstkaarten want ik vind 'm echt geweldig!! Ben er super blij mee en ga meteen een mailtje sturen.
Lieve groetjes, Frea