dinsdag 3 mei 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 61


Deze week bij Karen's Doodles NL is het natuurlijk weer tijd voor een schets. Deze keer in combinatie met de kleuren Rood-Wit-Blauw. Geen kaartje van mij deze keer, er kwam tot mijn verdriet een "In liefdevolle herinnering" kaart tussendoor. Ik kon er niet te veel op freubelen want de kaart moest gelamineerd worden voor aan het grafboeket.


This week over at Karen's Doodles NL is it sketch time again. This time in combination with Red-White-Bleu. I don't have a card for you this week because, so sad, I had to make an "In loving memory" card.


Lieve tante Barbara, rust zacht.

XOXO Renata

9 opmerkingen:

Marjanne zei

een heel mooi lief kaartje. Sterkte met het verlies.

Karin zei

Dat zijn nare gelegenheden om een kaartje voor te make. Ik vind je kaartje wel erg mooi geworden..

Groetjes karin

Yvonne zei

Och Renata wat ellendig voor je. Leef met je mee hoor en wens jullie sterkte.
Je kaartje wordt vast op prijs gesteld, niets persoonlijkers dan zo'n mooie zelf gemaakte kaart.
liefs Yvonne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een droevig nieuws Renata. Maar ook dit kaartje is heel erg mooi!

Veel liefs en sterkte!
Renata

Bernadet zei

prachtige kaart Renata.
En heel erg veel sterkte

Angelique zei

Gecondoleerd renata met dit verlies!

marion zei

Erg mooi kaartje Renata, heel lief. Ik weet niet voor wie het is maar het kaartje is erg mooi. Groetjes Marion

uhooi zei

This card is nice, funny and creative,,

Uhooi.blogspot.com