donderdag 7 april 2011

Flower Power


Hier heb je ook zo'n kaartje waar Bernadet het over had, zo één die in je hoofd is uitgegroeid tot een super gave kaart maar die er dan niet uitkomt! In mijn geval was ik helemaal blij met mijn kleurwerk van het VW busje maar totaal ongelukkig met de bloemetjes... Omdat ik natuurlijk een uur had zitten zwoegen op het stikwerk kon ik het toch niet over mijn hart verkrijgen om het weg te gooien. En aangezien ik bijna nooit 100% tevreden ben over mijn kaartje is het ook niets nieuws onder de zon! Nu lag hij al een tijdje op mijn bureau maar vandaag mag hij dan toch in de spotlights.

Here is such a card where Bernadet talked about, a card who was awesome in your mind but came out the wrong way! In my case, I was very happy with my colorjob at the VW van but totaly unhappy with how the flowers turned out. Because I spend an hour stitching I couldn't throw it away. And because I'm never 100% satisfied with my cards this is nothing new! It was on my desk for a while but now it's time to let it into the spotlights.

Stempel: Flower Power busje - Stampavie (??)
Meadow Girl - Sylvia Zet (van Wee Stamps) via Spesch Designer Stamps
Papier: KaiserCraft
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

19 opmerkingen:

Dana zei

Amazing!!! Love everything about it!!
Hugs~
Dana

Lisa Jane zei

oh wow this is fab.. my daughter is VW camper van mad ..she would love this !
Lisa x

Julie zei

You're too hard on yourself, it's a fantastic card, you can send it my way if you don't like it ;)

Margo zei

Renata,
ik begrijp niet wat je bedoelt want het kaartje is echt de max hoor !
Ik vind die flower power girl echt super ! en de bloempjes passen er volgens mij prima bij !
Liefs
Margo

Unknown zei

Ik vind hem heel erg leuk hoor Renata, ook de bloemetjes!

Veel liefs,
Renata

Linda zei

ik vind het een leuk kaartje, echt een schatje
gr linda

greet zei

Ik kan niet in je hoofd kijken maar is vind het een prachtige kaart! Mooie kleuren, veel gezellig bloemtjes........... je kunt het met een gerust hart versturen.

Groetjes Greet

Cordine zei

Super leuke kaart! En dat met bloemen.
Groetjes
Cordine

Krista zei

Nou ik vind het ander een mega mooi plaatje!!!
Prachtig hoor!!!

Liefs,
Krista

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart super gaaf, het busje is zo gaaf en prachtig ingekleurd en de bloemen, meid wat een werk, niets mis mee met deze kaart, echt prachtig.

groetjes jolande

Marjanne zei

dit kaartje is helemal te gek, lekker hip, flower power!! wat is er mis mis met de bloemetjes??? helemaal NIKS!!

Jolanda Cuper zei

Ik begrijp het even niet maar ik zie dit als een super topper! Ik vind het een geweldige flower power kaart! Schitterend!
Groetjes jolanda.

Bernadet zei

hihi snap 'm helemaal Renata,die bloemen zo, komt misschien ook wel omdat ze zo klein zijn?, maar al met al is tie toch wel bijzonder leuk, vooral die VW en de lieve stempel.

Sandra1968 zei

Ik vind het een schitterende kaart :-)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kaartje, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

mariska zei

Ooooh ik vind je kaart helemaal geweldig! Super leuk!! En zoooo mooi gemaakt!

Liefs mariska

Ellen zei

Oke, je hebt mijn adres toch?
Als jij hem dan niet mooi vindt....., ik vind hem GEWELDIG!
Die bloemetjes passen juist prachtig bij het geheel!

Groetjes Ellen

marion zei

Ik vind hem geweldig en het mooiste is dat ik voor de challenge van dinsdag ook een kaart heb gemaakt met veel bloemetjes. Toen ik de jouwe zag dacht ik, o boy die lijken wel op elkaar. Maar ik had deze nog niet gezien, grappig he?
Hij is prachtig hoor renata, groetjes marion

martina's kaartjes zei

wat een fantastische kaart ! daar word je helemaal vrolijk van !!! gewoonweg superssssss !!! top !ik ben fan !
groetjes martina
x