donderdag 9 december 2010

Traktaties


Eindelijk...hier zijn ze dan, de traktaties die ik samen met mijn moeder voor mijn tantezeggertjes heb gemaakt (70 stuks). De meiden zijn in november 6 geworden en mochten op school geen snoep trakteren. Daarom hebben we boekenleggers gemaakt met de stempel "Reading is Fun" van Karen's Doodles. De boekenlegger hebben we aan een notitieboekje gehecht en klaar was de traktatie!


Nou heb ik voor mijn verjaardag een Fotocube gekregen met twee (mega grote) daglichtlampen en nu krijg ik nog geen mooie foto's :( Ligt niet aan het materiaal natuurlijk...dat is duidelijk!


Finaly...here they are, the treats I talked about. I made 70 together with my mom for my little nieces. They got 6 in november and where not allowed to treat candy so we made this bookmarks. The stamp is "Reading is Fun" from Karen's Doodles. We add the bookmarks to a notebook and the treats where ready.


Stempel: Karen's Doodles - Reading is Fun
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden
Overig: Paperclips van Wibra

XOXO Renata

21 opmerkingen:

Unknown zei

Zo Renate, dat ziet er gezellig uit|!! Dat zullen de kinderen zeker leuk hebben gevonden!! Groetjes, Frea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk bedacht zeg Renata!

Liefs Ida

Linda zei

wat een werk zal dat geweest zijn, maar het resultaat is schitterend geworden
gr linda

Ditta zei

Hoi Renata

wat een gave tractatie

groetjes ditta

Marjanne zei

Goh dit is wel een hele mooie tractatie zeg! Wat zullen die meiden trots geweest zijn!

Unknown zei

Wauw! Wat een leuke traktaties! En wat een werk heb je daar aan gehad!

gr. Renata

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een supergave tractatie, heel leuk gemaakt.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Wat een werk! Maar het is echt super leuk!
Groetjes Jolanda.

Durvina zei

Wat zijn ze leuk en mooi, maar wat een ongeloofelijk werk.

gr, Durvina

Margo zei

Waaw dat zien er geweldige traktaties uit ! Mijn meiden keken over mijn schouder en vonden ze ook super !
Groetjes
Margo

Cindy zei

Wauw, die nichtjes boffen maar! Wat een werk zeg! Echt super...
Groetjes Cindy

m@deliefjuh zei

leuk zeg! en wat worden ze groot!

anja zei

nou als dat geen knuffels waard zin dan weer ik het niet meer.
super hoor,leuk gemaakt
liefs anja

Gusta zei

wat een leuke tractaties zeg
dat scoort wel in de klas

Gr Gusta

Sandra1968 zei

Tjonge, wat een werk zal dit zijn geweest. Maar ik vind 't een heel erg leuk idee en ze zijn erg mooi.
Super!
Groetjes, Sandra

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend werk moet dat geweest zijn ,maar dan heb je wel wat!! en als je dan die 2 dametjes zo ziet staan dan is het toch geweldig om dat te kunnen doen.

Bernadet zei

oooow wat ziet dat er gezellig uit zo Renata, en wat een werk zal dat geweest zijn. Maar tantezeggertjes weer superblij natuurlijk om zoiets gaafs uit te mogen delen

stempelfeest zei

Hoihoi,
Wat een geweldig idee! Daar ben je vast heel erg druk mee geweest! Wat een werk ... ik moet ook aan Joris zijn traktaties gaan werken. Geen tweeling maar wel 2x trakteren eerst als afscheid van groep 5 voor de kerstvakantie en dan voor zijn verjaardag na de kerstvakantie ... Heb jij misschien een adresje waar je een doosje tijd kunt kopen?
Liefs,
Mariska

Marianne Schut zei

Wauw Renata, wat super mooi gemaakt! Leuk hoor voor die meiden om dit te mogen uitdelen, wel een hele klus geweest! Groetjes Marianne

Gerda zei

Wat een leuk idee! Hebben jullie al die rondjes op de paperclip genaaid??

Groetjes Gerda

greet zei

Wat een klus! Het ziet er wel schitterend uit.

Groetjes Greet