zondag 13 juni 2010

ANYONE FOR ANYA? CHALLENGE # 43

Only man allowed

Deze week willen we een mannenkaart zien bij Anyone for Anya?. Misschien voor vaderdag of voor die speciale man in je leven, het is aan jou. We hebben weer een geweldige nieuwe sponsor deze week en wel Scrapbook Zolder en zij hebben weer een leuke prijs in het vooruitzicht gesteld dus mee doen zou ik zeggen! The Greeting Farm en C.C. Design hebben erg leuke mannenstempels dus dat moet lukken! Veel plezier met deze uitdaging en vergeet niet een kijkje te nemen op het blog om te zien wat de andere dames voor stoere kaarten hebben gemaakt!

Dit is tevens één van mijn laatste AFA kaarten, ook hier ga ik stoppen :( Met pijn in mijn hart moet ik zeggen want op de één of andere manier was ik heel vaak tevreden over de kaartjes die ik hiervoor heb gemaakt. Ik denk omdat de eenvoudige lijnen van de stempels me erg aanspreken, evenals de strakke schetsen zonder poespas van Dawny. Ik probeer de opdrachten voor deze maand nog te maken en ik weet zeker dat als alles straks in rustiger vaarwater komt ik mee ga doen aan de uitdagingen!!

kaarten juni 2010 015

This week we like to see a card for a man over at Anyone for Anya? this week. Maybe for fathersday or for that special guy in your live, it's up to you. We have a brandnew sponsor this week, Scrapbook Zolder and they donated a lovely price so join in the fun! The Greetin Farm and C.C. Design have great man stamps so that don't have to be th problem! Have fun with this challenge and don't forget to take a look at our blog to she what cool cards the other girls made!

This is one of the last cards I made for AFA. I will stap down from this DT as well, with a heart full of pain, that's for sure! I most of the times realy liked the cards I made for these challenges, I think because of the simple lines of the stamps and ofcourse the clean sketches by Dawny. I try to make the challenges untill the end of the month and I know for sure that I will join in a challenge once in a while when everything is on track!!


Stempel: C.C. Design
Papier: ??
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

7 opmerkingen:

greet zei

Wat een mooie kaart Renata! een hele leuke stempel en mooo stoer papier.
groeten Greet

Marjanne zei

een heel mooi kaartje, vooral met die randjes!

nicolet zei

Het is een hele leuke stoere kaart geworden Renata!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een gave mannenkaart, de knopen geven een stoer effect.

Groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart Renata,leuk die stempel,en wat een super papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en leuk mannenkaartje. Je stikwerk is ook heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Gusta zei

wat heb je een leuke stoere jongens kaart gemaakt

groetjes Gusta