zaterdag 15 mei 2010

Daan Update

De actie voor Daan is al weer even afgelopen en ik heb Marleen, Daan's moeder, gevraagd samen met Daan de 5 mooiste kaarten uit te zoeken en dat hebben ze gedaan. Dit zijn de winnaars van de "Super Boy" stempel, speciaal voor deze gelegenheid ontworpen door Karen's Doodles. Lees je hieronder je naam, stuur mij dan even een berichtje en een foto van de kaart per mail dan stuur ik je de digitale stempel toe.

Dit berichtje kreeg ik van Marleen:

Dag lieve Renata,

Nou, we hebben er even voor gezeten, Daan en ik, Daan zei: maar mama al die mensen hebben toch mooie kaarten gemaakt?!?

Daan vond de zebra kaart wel echt nummer 1, met al die leuke metalen hangertjes eraan, de kaart is van:

Wim, Marion, Colin uit Swifterbant, met die lieve hond Lara,

2e is: Joris en Stijn van der Linde uit Simonshaven,
3e is: Jacgueline van Krugten,
4e is: Nicolet Mulder,
5e is: Annemarie en Merit van Splunter

Waar het ons vooral om gaat zijn de lieve woorden, het meeleven van al deze onbekende lieve mensen. De tijd die ze namen om voor Daan even te zitten en iets voor hem te maken, het is zo hartverwarmend geweest. Daan keek er echt naar uit om de enveloppen open te maken.
Meerdere keren zat ik met tranen in mijn ogen met de kaart in mijn hand.
Wij wensen iedereen alle goeds, liefde en gezondheid . Dag lieve mensen heel erg bedankt voor de geweldige mooie dingen en het lieve gebaar!!!

John, Marleen, Sacha, Daan en Anne Groeneweg

P.s. Even een fotootje erbij van de kids, let op de schoenen van de meiden, en mama maar zoeken naar haar schoenen...




The activity for Daan has finished a little while ago and I asked Marleen, Daan's mum, to pick together with Daan the 5 cards he likes best and they did. These are the winners of the digital stamp "Super Boy", designed especially for this occasion by Karen's Doodles. Is your name in Marleen's note, please send me a message and a picture of the card by e-mail and I will send you the digital stamp.

This is the free translation from Marleen's message:

Hello dear Renata,

Well we sat down, Daan and I, to pick Daan's 5 favourite cards. Daan said: but mum, all the people made nice cards?!?

No doubt that Daan's favourite was the zebra card with all the fun metal charms and this card is from:

Wim, Marion, Colin from Swifterbant, with the sweet dog Lara,

2nd is: Joris en Stijn van der Linde from Simonshaven,
3rd is: Jacgueline van Krugten,
4th is: Nicolet Mulder,
5th is: Annemarie en Merit van Splunter

But most important where the sweet words, the sympathy from all these sweet unknown people. The time they took to sit down and make Daan something, it was so heartwarming. Daan was realy looking forward to open the envelopes. Several times I sat down with tears in my eyes, a card in my hand.
We wish everybody all the good, love and health. Goodbye dear people, thank you so much for the absolute beautiful things and the sweet gesture!!!

John, Marleen, Sacha, Daan en Anne Groeneweg

P.s. Here a photo from the kids, did you see the girls shoes and mummy is searching for her shoes all the time...


Helaas ging de laatste actie iets minder goed dan ik had verwacht, ik vond het namelijk een fantastische stempel!! Uiteindelijk heb ik toch 29 stempels verkocht en dat betekend dus dat ik 72,50 Euro aan Kika zal overmaken. Via deze weg wil ik iedereen die aan één of beide acties voor Daan hebben mee gedaan heel erg hartelijk bedanken, echt GEWELDIG!!! Het is hartverwarmend dat er zoveel lieve mensen zijn die belangeloos een ander een hart onder de riem willen steken...het heeft me diep geroerd! Lieve mensen, jullie zijn super!

Unfortunately the last activity for Daan didn´t go as well as I expected because I thought the stamp was awesome!! Finaly I sold 29 stamps and that is 72,50 Euro for Kika. This way I like to say a huge thank you to everybody who joined in one or both activities for Daan, realy GREAT!!! It was heartwarming that there are so many sweet people who wanted to do something good for another person...it touched my heart! Dear people, you are the best!

XOXO Renata

2 opmerkingen:

Gusta zei

van harte gefeliciteerd meiden met jullie mooie digi stempel
en ik vond het heel fijn om voor Daan en Kika een kaart te maken hoor

groetjes Gusta

Christa zei

graag gedaan hoor vond het heel leuk en mooi gebaar om een mooie kaart te maken , jammer dat er weinig stempels verkocht zijn en dat voor een goed doel ,en meiden gefeliciteerd met jullie prijsje xx christa