maandag 20 juli 2009

Kaartje van Rach!

Op de een of andere manier lukt het me maar niet om mijn kaartje af te krijgen... Ik ben er met mijn hoofd niet bij. Herbert heeft te horen gekregen dat hij zijn baan verliest, hij is dus één van de velen die de kredietcrisis echt gaat voelen! Mijn vader loopt wat te tobben met zijn gezondheid en krijgt in augustus onderzoeken daar maak ik me natuurlijk ook zorgen over en daarnaast ben ik ook nogal van slag van het bericht dat een lieve vriendin baarmoederhals kanker heeft. Kortom, ik zit even niet lekker in mijn vel.
Gisteren ben ik samen met Lenny en Yvonne naar een workshop bij Paper&Pictures geweest waar we twee kaartjes hebben gemaakt met een briefkaart stempel. Erg leuk maar zelfs deze kan ik nog niet laten zien omdat ze nog niet af zijn :(
Gelukkig kreeg ik zaterdag een fantastische kaart van Rach zodat ik die aan jullie kan laten zien! Ze heeft me niet alleen verwend met dit kaartje maar ik kreeg ook een schattige Popcorn the Bear stempel, die met de zonnebloemen. Dat was nog niet alles, ik kreeg ook nog wat lekkere bling-bling en een paar fantastische afdrukjes! Dit alles moet mij toch inspireren om weer aan de slag te gaan!!

It seems that I can't manage to get a card ready....I have a lot on my mind. We heard that Herbert will loose his job so he is one of many who realy feels the crisis! My dad has some health problems and will have some tests in August so I'm worried and besides all that I'm upset to hear one of my dear friends has cervical cancer. So I'm not in the best mood.
Yesterday I went with Lenny and Yvonne to a workshop at Paper&Pictures, we made two cards with a postcard stamp. Very nice but I can't show them eather because they are also not finished :( But saturday I got this gorgeous card from Rach so there is something I can show you! And that was not all, She got me the cutest Popcorn the Bear stamp (the one with the sunflowers), some bling-bling and some fantastic images! This has to inspire me!!




XOXO Renata

1 opmerking:

Rach zei

your welcome sweetie, hope that things pick up for you soon. big hugs Rachxxx