donderdag 8 maart 2012

Hebben jullie daar nou ook last van?

Hebben jullie daar nou ook last van of ben ik de enige sukkel met dit probleem? Er liggen 4 kaarten op mijn bureau die 'alleen nog maar' versierd hoeven te worden. Ik vind dit ZO lastig! Ik heb tot mijn grote spijt niet zo'n mooie 'freestyle' en op één of andere manier passen al die leuke frutsels en bloemen die de dames, die ik zo bewonder, gebruiken niet op MIJN kaarten :( En je wilt natuurlijk ook niet steeds hetzelfde kunstje doen (ik tenminste niet)... Daarom hou ik er denk ik ook van om jongens-/herenkaarten te maken maar ja, die heb ik nu eenmaal minder nodig.

Nou ja, terwijl ik verder prakkiseer hier nog even een kaartje uit de Cards Only (en dan ben ik weer bij wat dat betreft).


Stempel: Lili of the Valley
Papier: Maja Design
Kleurmedium: Prismacolor potloden

XOXO Renata

19 opmerkingen:

Irene zei

Gewoon heerlijk jezelf blijven Renata want je creaties zijn enig!! Ook ik krijg het niet voor elkaar om "bomvolle" kaarten te maken. Vind het prachtig bij anderen maar begrijp gewoon niet hoe er zo veel op 14,5 x 14,5 kan en heb inmiddels de moed min of meer opgegeven het na te streven. Daar om is de hobby ook zo leuk, allemaal een eigen inbreng en genieten van elkaar! Bij deze beeldige kaart van je doe ik dat dus ook!!!

Liefs, Irene

martina's kaartjes zei

wat een superleuke en gezellige kaart ! heel erg mooi gemaakt !
en eh.. je probleem, wel eh... ik raak zelf gewoon niet aan de knutsel, dus... =)
grtjs, martina
x

Unknown zei

Haha, Renata, zeer bekend probleem! Ik hou ook gewoon meer van de eenvoudige kaarten.
Dit is weer een superkaartje, mooie kleurtjes en mooie layout!

Veel liefs,
Renata

Cinderella zei

Hoi Renata,

Ik ken me er helemaal invinden dat probleem van jou .
Maar ik vindt de kaart die je hebt gemaakt helemaal toppie hoor !
Groetjes Cindy

Lenie Hempen zei

Wat een lief,gezellig kaartje Renata.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

krearia zei

Hoi Renata,

Ik herken je "probleem". Ik ben ook niet echt goed in het maken van allerlei uitgebreide bloemdecoraties. Ik probeer het wel eens, maar het wordt nooit zoals je bij sommige andere bloggers ziet. Ik heb het dan ook maar opgegeven en doe gewoon mijn eigen ding. Ik decoreer met wat ik leuk vind en probeer daar variatie in aan te brengen. Dat is inderdaad weleens lastig, maar volgens mij geld dat ook als je veel bloemen gebruikt. Blijf maar gewoon op dezelfde weg doorgaan, want zoals jij je kaarten maakt vind ik helemaal te gek. Het is juist leuk om te zien dat je ook met minder zulke mooie kaarten kunt maken. Als je inspiratie zoiekt, moet je eens in het potje achterin je kast kijken, daar zit het van mij meestal verstopt...LOL
Deze kaart is toch ook weer hartstikke leuk. Er zit toch genoeg op om naar te kijken..

Groetjes
Ria

Marianne zei

Mooi gedaan Reanata.
Dat stempeltje is ook zo leuk.
liefs, Marianne

Margreet zei

Hoi Renata...ik denk dat je je niet blind moet staren om andermans mooie kaarten...jij hebt gewoon een eigen (mooie) stijl en die moet je gewoon aanhouden!!!
xxx Margreet

marja zei

Wat een super lief kaartje Renata!!!! haha bij mij net omgekeerd, ik doe er ik weet niet hoe lang over om papier uit te zoeken, maar het versieren gaat vanzelf.

Lieve groetjes Marja.

Martha zei

Wat een schitterend kaartje Renate!!
Prachtige kleuren!
Groetjes,
Martha

Liesbeth zei

Ik vind hem schitterend Renata, dus zie ik helaas het probleem niet....
gr. liesbeth

arjette zei

Geweldig kaartje!!! Mooi versierd!! LOL
Ik vind het ook altijd moeilijk hoor, het aankleden van een kaartje kost mij ook de meeste tijd, dan is dit weer niet goed, dan staat dit weer wat leuker.... ppffff... maar volgens mij hebben meer mensen hier 'last' van... haha

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Een waar schatje! Ben zeer benieuwd naar dia andere 4 kaarten!
Groetjes Jolanda.

Aletta zei

Hey Renata,

Ja, ook ik heb daar last van :((((
soms om moedeloos van te worden. Maar meestal moet je het gewoon een dagje of wat laten rusten en dan nog eens proberen, dat helpt bij mij tenminste wel.

Dit is ook weer zo'n prachtige kaart, erg mooi van kleur en leuk dat bedeltje erbij.

Groetjes Aletta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje Renata, heel mooi.
Groetjes van Jacqueline

Plony zei

Ik vind dit een perfect kaartje hoor, niets te veel en niets te weinig, gewoon heeeeeeel erg gaaf!!!!
Groetjes,Plony

made by ineke zei

hoi
wat een leuke kaart is dit zeg
en wat een leuk stempeltje ik ga er naar op zoek!
prachtige kleuren
en die bloemen, ik moet er ook iedere keer mee stoeien!
gr ineke

Ellen zei

Ik snap absoluut niet wat je bedoelt....
Ik vind jouw kaarten altijd perfect in balans en prachtig versierd! Dus wat praat jij nou broodje p.....??? ;-)
Neem nou deze kaart uit de cards only, SUBLIEM!
Groetjes Ellen

CreaSjouk zei

Wat een leuk kaartje!
Groetjes Sjoukje