dinsdag 13 maart 2012

ELKE KAART EEN FEESTJE! UITDAGING 106


Ken je dat, de verrassing van een onverwacht kaartje op de deurmat? Ik kan er echt blij van worden en er dagenlang van genieten. En dat willen we bereiken met de uitdaging van deze week bij Elke Kaart Een Feestje!. Je kunt aan de slag met een "Zomaar...omdat ik aan je denk" kaartje. Dus gewoon een kaartje zonder speciale reden, gewoon om iemand te laten weten dat je aan haar/hem denkt, om een glimlach op iemands gezicht te toveren of om iemand te verrassen met een kleinigheidje. Dus dames, doe gezellig met ons mee en maak iemand in je omgeving blij met zomaar een kaartje!

Onze sponsor deze week heeft meer dan genoeg leuke digi's voor deze gelegenheid dus neem eens een kijkje bij StampFairy.


Ik heb gebruik gemaakt van één van de gave workshops van elke Kaart een Feestje!, de framekaart van Marja (link in de rechter zijbalk op het EKEF blog). Ik heb een beetje spijt van de bloemen/vlinder hoek maar ja...het is de eerste hè :) Want ik ga er zeker meer maken, wat vind ik dit soort kaart leuk!

Stempel: StampFairy - Molly Love1
Achtergrondstempel: Magnolia
Papier: een heel oudje van PSX
Kleurmedium: Prismacolor potloden
Wolkjes: My Favourite Things
Roze bloemen: Die van My Favourite Things
Vlindertjes: Pons van Martha Stewart

XOXO Renata

25 opmerkingen:

Marianne zei

Die is echt beeldschoon.
liefs, Marianne

Aletta zei

Hey Renata,

Wat een superleuke kaart, weer eens heel wat anders dan we van je gewend zijn, ook leuk.

En ja... je zal deze kaart maar zomaar in je brievenbus zien liggen, daar moet je gewoon blij van worden.

Groetjes Aletta

Anneke. zei

Wat een prachtige creatie, Renata! Het zal maar bij je op de mat vallen ;)
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Wat een superleuke en kleurrijke kaart!
Groetjes, Sandra

arjette zei

Super mooi kaartje weer zeg!! Mooi zo met die achtergrond!

gr. arjette.

Wilma zei

Wat een superlief lentekaartje!
Als die op je deurmat valt, moet je wel vrolijk worden!!
groetjes, Wilma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

geweldig mooi kaartje.

groetjes jolande

Bernadet zei

GAAF gedaan Renata.
Mooie kleurtjes en er is zoveel prachtigs te zien op je kaartje!
Helemaal geweldig

krearia zei

Hoi Renata,

Er is niets mis met die bloemen/vlinderhoek. Is toch hartstikke leuk op deze kaart. Ga ik ook eens een keer uitproberen, zo'n framekaart.

greet zei

Wat een plaatje!!
Je kaart loopt heel erg mooi in elkaar over en wat een prachtige achtergrond. En het bloemenhoekje....... ik vind het erg mooi op je kaart.

Groetjes Greet

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Renata.
Echt super lief.
Wat een geweldig mooie bloemtoef.

Gr Leny Hempen

*mieke* zei

Heel erg mooi Renata, leuk dat achtergrondje met de bloemen erbij!
Groetjes Mieke

Riet zei

Ohhh wowww Renata,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Jouw kaart, Renata straalt 100% gezelligheid uit. Het is zo vrolijk en mooi.
groetjes Ula

Petra zei

Wat is die ontzettend mooi geworden Renata! en wat veel bloemen heb je gebruikt :):) Prachtig hoor!
Liefs Petra

Claudia zei

Hoi Renata!

Wat een vrolijk en kleurrijk kaartje, echt prachtig! En wat leuk dat je ook volger bent geworden! Nu sta ik op 15 volgers ;-)Ben helemaal trots... Ik blijf je ook volgen!

X Claudia

Lenie zei

Wat een prachtige kaart met die mooie stempels. De kleuren zijn ook zo mooi, bedankt dat je volger bent geworden.
Groeten Lenie

Peggy zei

Een heel erg mooie kaart.
Ook mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Jolanda Cuper zei

Prachtig met die achtergrond!
groetjes Jolanda.

Ellen zei

Wow, super kaart Renata, hele mooie uitwerking!
Nog bedankt voor je leuke verjaardagskaart met verrassing!
Groetjes Ellen

Martha zei

Oh, wat een prachtig kaartje is dit zeg!! Super mooi!!
Groetjes,
Martha

Dora zei

hoi hoi.

prachtig is dit kaartje mooie achtergrond stempel.
wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.
kom ik even een kijkje nemen op je blog....maar dan lees ik dat je uit Biddinghuizen komt....hihi...woon je ongeveer 10 km van mij af.
toevallig!
groetjes Dora

Marguerite zei

Hoi Renate,
via via kwam ik ineens op jou blog. Nou je kaartjes zijn nog steeds even mooi. Heb zelf nu ook een blog dus ik ga je volgen.
Groetjes Marguerite

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi h`die framekaart, en een supermooi kaartje ook. Wat leuk dat je me bent gaan volgen!
groetjes,
Marjolijn.

nicolet zei

Wat een schatje Renata! Mooi gemaskerd zo!!
Groetjes Nicolet