dinsdag 28 februari 2012

ELKE KAART EEN FEESTJE! UITDAGING 104

Kleurenuitdaging / Colorchallenge + "Happiness is Homemade"



Een ontzettend leuk cadeautje als je bij iemand op de koffie/thee gaat al zeg ik het zelf :) Voor de verpakking heb ik mij laten inspireren door Jolan. Misschien vinden jullie 'm een beetje saai...dat dacht ik zelf tenminste maar alles wat ik er extra op deed was gewoon "te veel". Ik weet het niet wat dat met mij is :(

Deze week opnieuw een kleurenuitdaging bij elke Kaart een Feestje!, de kleuren waar je uit kunt kiezen zijn de kleuren uit de te winnen set Flexmarkers van onze sponsor Colart/Letraset. Kijk even op het blog van elke Kaart een Feestje! om te kijken welke kleuren het precies zijn. Dan kun je meteen zien wat de andere dames gemaakt hebben...

Stempel: Mo's Digital Pencil
Papier: S.E.I.
Kleurmedium: Prismacolor potloden

24 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi door haar eenvoud!

Marianne zei

Hardstikke leuk gedaan Renata.
liefs, Marianne

Bernadet zei

wat een geweldig leuk idee Renata.
Komt altijd wel van pas zoiets.
En saai?? Hij is helemaal af zo!!

Marjanne zei

mooi zo, niks teveel, perfect, erg leuk om te geven!

Anneke. zei

Ohw Renata, hij is beslist niet saai. Vind hem prachtig! Leuke zachte pastelkleuren en het plaatje maakt hem helemaal af.
Groetjes Anneke.

Chantal zei

Inderdaad een erg leuk cadeautje. Is toch helemaal niet saai. Ik vind de verpakking perfect gelukt. Nogmaals erg leuk.

Groetjes Chantal

Plony zei

Ik vind hem zéker niet saai, heel lief zo. Heel mooi gedaan!
Groetjes,Plony

Unknown zei

Wauw Renata, hij is echt super! Waar heb je dat leuke patroontje vandaan?

Veel liefs,
Renata

Wilma zei

Helemaal niet saai!!
Een superleuk tasje...ik hou wel van deze stijl!
groetjes, Wilma

Lenie Hempen zei

Dat ziet er schattig uit Renata.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Superleuk cadeautasje!! Ik vind de kleuren zo mooi gekozen!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Mooie creaties... lekkere inhoud ;-)

Wat leuk om met zulke zachte kleurtjes te werken.. en het resultaat is super!

Groetjes Hélène

Sanne zei

Wat is dit een leuke creatie! Ontzettend mooi gedaan!

Liefs Sanne

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Renata.

Liefs Riet.

marja zei

Dat is zeker een leuk cadeautje! Prachtig, ik vind niet dat er iets op mist hoor, helemaal toppie!!Je heb ontzettend lieve kleurtjes gebruikt.

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat een lief tasje, een erg leuk kadootje heb je zo!!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Leuk en lekker Renata!
Groetjes Mieke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

helemaal niet saai, ik vind het een plaatje, een heel leuk cadeautje.

groetjes jolande

Ellen zei

Niets saai aan hoor! Heel mooi.

Petra zei

Wat is dit een super schattig kadootje geworden, Renata!
Liefs Petra

Els zei

Dit ziet er toch geweldig leuk uit. Een pracht creatie hoor.
Groetjes Els

Ellen zei

Saai??? Meid hij is perfect! Precies goed, niet te veel en niet te weinig. Wat een leuke verpakking!
Groetjes Ellen

Saskia Pullen zei

Jouw creaties mogen er anders ook zijn hoor!!!

jokiedebeer zei

Hoi ik kwam even op je site kijken, en las dat je deze misschien saai vond, maar ik vind hem echt super, leuk idee

groetjes joke