zaterdag 18 februari 2012

Eén stempel, twee kleurtechnieken bij elke Kaart een Feestje!

Deze week de beurt aan Mariska en mij om jullie twee verschillende kleurtechnieken te laten zien bij elke Kaart een Feestje! Ik met de potloden en Mariska met de Copics.

Dit is mijn bijdrage...


De digi heb ik geprint op een HEMA correspondentiekaartje met een eenvoudige Canon printer. Ik laat het afdrukje altijd een aantal dagen drogen (als ik nieuwe digi's heb dan print ik ze direct uit zodat ze tegen de tijd dat ik ze gebruik goed droog zijn). Het afdrukje heb ik daarna gekleurd met Prismacolor en Derwent potloden ((Prismacolor = PC en Derwent = C) en de volgende kleuren gebruikt:

Huid: PC927 en PC939
Hoed: PC1085, PC1080 en PC1094
Haar: PC1094, PC947 en PC946
Lint, schoenen en hartje: PC921, PC922, PC923 en een vleugje PC1007
Shirt: PC994, PC 9930, PC925 en een vleugje PC1007
Broekje: C390, C380 en een vleugje PC1007
Tasje: PC1005, C450 en PC992
Schaduw: PC1023 en PC1007
Grond: PC1080 en PC1007
Corsage op hoed: combi van dit alles

Het kaartje ermee volgt hopelijk later vandaag, het ligt al de hele week op mijn bureau omdat er nog "iets" mist en ik niet kan verzinnen wat dat zou moeten zijn :(

Stempel: Mo's Digital Pencil - Big Shoes
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

8 opmerkingen:

L zei

I love this image, Renata! And of course, your coloring is perfect as always!

Hugs,
Lexi

Marianne zei

Prachtig ingekleurd Renata.
Heb zelf ook potloden, moet toch nog even oefenen.
Groetjes Marianne

Bernadet zei

Geweldig leuke digi en prachtig ingekleurd renata.
Het blijft erg interessant om de verschillen met het inkleuren te zien.

Sandra1968 zei

Erg mooi ingekleurd!
Zijn de Prisma vaak wat feller/sprekender van kleur dan de Derwents of maakt dat niets uit?
Groetjes, Sandra

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er erg mooi uit!
Groetjes Jolanda.

marja zei

Nou aan je afdrukje mist niets, vind em schitterend!!

Lieve groetjes Marja.

Yvonne zei

Wauw, zet wat een geweldig mooi kleurwerk, Renata!
liefs Yvonne

Lenie Hempen zei

Dat ziet er weer schattig uit Renata.
Echt super lief.
En geweldig mooi ingekleurd.
Heb verder een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen