zaterdag 22 januari 2011

KAREN'S DOODLES NL - GOUWE OUWE deel 12


Dit is mijn bijdrage voor de Gouwe Ouwe van Karen's Doodles NL! Deze week zetten we Hedgehog Love in het zonnetje, zijn het geen schatjes deze twee egeltjes. En zo ben ik lekker op tijd met het kaartje voor mijn ouders die in mei 45 jaar getrouwd zijn ;) Met dit kaartje doe ik ook mee aan de uitdaging "Love is in the air" van Bunny Zoe's Crafts. Misschien moet ik ook eens gaan kijken of ik wel eens wat win, dat vergeet ik namelijk steeds... :D

This is my card for the Golden Olden over at Karen's Doodles NL! This week we let Hedgehog Love shine, aren't they cute?
My parents are married for 45 years in may so I'm right in time ;) This card joins in the "Love is in the air" challenge over at Bunny Zoe's Crafts. Maybe I need to check once in a while if I did win something, I always forget... :D


Stempel: Karen's Doodles - Hedgehog Love
Papier: BoBunny
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden
Overige: Spellbinders - Nestabilities / Quickutz

XOXO Renata

14 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dit zou best eens een winnende kaart kunnen worden het is zo'n lief en schattig kaartje!
Groetjes Jolanda.

Marjanne zei

O wat een leuk kaartje is dit!!

Marjanne zei

Mooi kaartje!!!

Anne-Marije zei

Oh wat een schattig kaartje!
xxx Anne-Marije

chantal zei

wouw schitterend kaatrje renata
erg leuk gedaan
liefs chantal

jimlynn zei

Just precious!!! LOVE that image and the patterned paper too. Such a pretty card.
Lynn

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, de egeltjes zien er zo lief uit.

groetjes jolande

Bernadet zei

wat een schitterende kaart Renata!!!
Hihi dan ben je zeker wel op tijd zeg;)

Margo zei

Renata,
je kaartje is echt prachtig geworden !
Groetjes
Margo

Linda zei

wat een lieffie
gr linda

lissy-hanne zei

ohhhh så søde de små pindgrise er
flot flot kort
klem

Cindy Gay zei

I love those papers!

greet zei

een plaatje! Heel leuk met de knope,hartjes onder de digi!

Groetjes Greet

anita01 zei

Vind dit toch z'n heerlijk kaartje, Renate...mooi blog hoor.

Warme groetjes,
Anita.