vrijdag 21 januari 2011

Happy Day


Weer een kaartje dat in de voorlaatste Cards Only heeft gestaan en die ik nu op mijn blog kan laten zien. Ik laat 'm mee doen aan de uitdaging "Patchwork" van Creative Inspirations en dan maar hopen dat ik net zo goed scoor als Mariska!

Another card I made for the Cards Only and finaly can show on my blog. I join in the "Patchwork" challenge over at Creative Inspirations and hopefully I'll be as succesful as Mariska!

Stempel: Karen's Doodles - Scarecrow Boy
Papier: Making Memories
Kleurmedium: Tim Holtz Distress Ink

XOXO Renata

12 opmerkingen:

Margreet zei

ik vind het een toppertje hoor Renata....zo leuk z'n patchwork hemd!...fijn weekend!
xxx Margreet

Deborah zei

Wat een beauty. Heel leuk met die rafeltjes en prachtig ingekleurd ook! Mooi, mooi, mooi..
Groetjes Deborah

Linda zei

Wat een superleuk kaartje, dat randje franjes heb je erg leuk gedaan
gr linda

Alina zei

een prachtige kaart, Renata, mooie kleuren en enig stempeltje!!!
groetjes, Alina

NGCARDS zei

This is a wonderful card hun :) Thanks for joining in this week with our challenge of Patchwork over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

Margo zei

Hoi Renata,
wat een leuk kaartje zeg !
Proficiat met je publicatie !
Groetjes
Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, geweldig afdrukje en het raffia erbij, helemaal super.

groetjes jolande

Colien zei

Leuk kaartje, mooi van kleur!

grtz.Colien

Marjanne zei

hij is prachtig!! Je hebt volmgens mij een hele grote kans!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kaartje Renata!
Je stikwerk is prachtig.
Groetjes van Jacqueline

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart en ook het papier vind ik erg mooi!
Groetjes, Sandra

Aunty Sue zei

Brilliant card love how you have used the patchwork. Thanks for joining Creative inspirations