donderdag 16 september 2010

You're How Old??

Kaarten september 2010 005

Kaarten september 2010 006

Kaarten september 2010 007

Kaarten september 2010 008

Kaarten september 2010 009

Vinden jullie 'm niet meesterlijk? Ik zelf wel maar de ontvanger was niet bepaald laaiend enthousiast over deze "giftset".... Meer dan een "bedankt voor je kaartje, hij is mooi" kon er niet van af :( Daar steek je dan zoveel tijd in... het pepermuntdoosje en de memohouder worden niet eens genoemd... Maar ja, ik heb er wél met plezier aan gewerkt en ben er zelf heel tevreden over!!

Rectificatie: Ik heb te snel geroepen...!! Ik kreeg daarstraks toch een uitgebreid bedankje...hadden het huis vol visite vandaar het korte bericht eerder ;)


Met deze 'giftset' doe ik mee aan de volgende uitdagingen:

- Cards for Men: Transport
- Simon Says Stamp: Move It (het beweegt...heel langzaam...grijns)
- The Sisterhood of Crafters: Simply Handmade

Don't you think this is a masterpiece *wink*? I do so but the receiver was not that enthusiastic about this "giftset".... I didn't get more than a "thank you for the card, it is nice" :( You put so much time in it and the pepperminttin and memoholder weren't even mentioned... But hey, I enjoyed making these and I was very pleased with the result!!

Rectification: I yelled to soon, I got a big thank you a little while ago...had visitors before so that's why I got the short message earlier ;)

With this 'giftset' I join in the following challenges:

- Cards for Men: Transport
- Simon Says Stamp: Move It (it moves...very slow... hehe)
- The Sisterhood of Crafters: Simply Handmade

24 opmerkingen:

Durvina zei

Wat is ie gaaf en die tekst, ik vind het hilarisch.

gr, Durvina

marion zei

Tjeetje, wat humorloos he, je moet er toch ook de lol van inzien? Ik vind het schitterend en die stempel.......van wie is die nou weer? geweldig!!!!!!!Een super idee hoor zo een setje, groeten marion

Louise zei

Ja sommige mensen zou je soms grrrr, maar ik vind het schitterend mooi en die stempel is echt geweldig.

gr.Louise

Jak Heath zei

Fabulous Card, I love what you created with our stamps.

greet zei

Wat een geweldig setje!!! Het papier is ook schitterend. Het is toch fantastisch als je zoiets moois krijgt.
Groetjes Greet

Margreet zei

Gelukkig maar dat je geweldige creatie toch gewaardeerd werd....je maakt het wel omdat je het leuk vindt om te doen....maar het is toch ook wel fijn als de ontvanger enthousiast reageert!
Het ziet er prachtig uit....
xxx Margreet

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg gaaf Renata!

Liefs Ida

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf allemaal, ik vind het geweldig, de humor die erin zit, tja dat moet je kunnen waarderen.
Mag ik vragen waar de stempels van zijn, mijn man wordt volgen jaar 50 en rijd motor en deze stempels vind ik echt super, weer wat anders dan de standaard Abrahamkaarten.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Wat een ontzettend leuk verjaardags cadeau! Maar je weet het wel hè Mannen!! Vooral oude jarige mannen moet je met een korreltje of soms wel pakje zout nemen! Ik vind dat je het prachtig gemaakt hebt!
Groetjes Jolanda.

Cordine zei

Hij is super gaaf!
Groetjes
Cordine

Gusta zei

wat een gave stempel! en je creaties zijn echt super

groetjes Gusta

Monique zei

Wat is deze creaties geweldig!
Alles vind ik er super aan!
Het papier, de stempel, het inkleuren en de brads!
Ik vind het echt prachtig!
Dank je wel voor je leuke reactie om mijn blog.
groetjes

Riet zei

Ohhh wowww Renata,Wat is dat allemaal schitterend gemaakt.
Leuke afdrukjes,mooi ingekleurd.
En wat een geweldig papier.

Liefs Riet.

Marjanne zei

hij is fantastisch een enig setje!!! ja soms schrik je een beetje van zo'n lauwe reactie, gelukkig dat de ontwanger later heeft terug gebeld!

Christa zei

Super dat je creatie toch nog gewaardeerd werd ... want ik vind het echt helemaal te gek!!
Prachtig gemaakt, de combi en de stempels met tekst ... GEWELDIG!

Liefs van Chris

Sonja zei

Het is een prachtcadeau Renata !
Mooie stempel en mooi papier.

nog een fijn weekend gewenst,
Sonja van Scrapadoe

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super gave set heb je gemaakt. Gelukkig heeft de ontvanger je toch nog bedankt.
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

Een prachtig setje om weg te geven!!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Hey, het is inderdaad een meesterwerk! Echt heel erg mooi gedaan, prachtige kleuren en wat een leuke tekst! LOL

gr. Renata

Sandra1968 zei

Wat een superleuk cadeau! En die stempel vind ik geweldig :-)
Gelukkig dat de ontvanger dit toch een erg leuk cadeau vindt ;-)

Alina zei

wat schitterend, Renata, echt geweldig! ik heb dat stempeltje ook, vind hem enig!
groetjes, Alina

Katja zei

Wat een gave set!!! Ik vind de sentiments ook zo gaaf. Waar zijn die van??

Groetjes,
Katja

Alison zei

What a fabulous set! That image is too funny and your papers and embellishments are beautiful.
Thanks for joining in our transport challenge at Cards for Men.
Hugs, Alison x

Kimmie zei

Hoi Renata!

Wat een geweldige set!
Die stempel is helemaal geweldig!
Van wie is die stempel?
Ik heb je via facebook een mailtje gestuurd,zou je mij willen terugmailen?

XXX Kim