dinsdag 14 september 2010

KAREN'S DOODLES UITDAGING 28

Alles mag / Anything goes

kaarten juni 2010 026

Ik heb een beetje gesmokkeld, misschien herkennen sommigen van jullie deze kaart uit de Cards Only nr. 14. Ik had deze week een paar deadlines...inderdaad ook voor de Cards Only, haha, en het kwam mij dus goed uit dat ik deze nog niet had laten zien. Ik ben er zelf trouwens heel tevreden over, ook leuk voor de verandering!

Ik vond deze kaart ook leuk in de uitdaging van Cute Card Thursday - "Play on Words" passen!

I did a little smuggling, this card was published in Cards Only # 14. I had some deadlines this week...yes indeed for the Cards Only again, haha, so for me it was a relief I didn't show you this card before. I do like this card for a change, which is nice!

I thought this card was also perfect for the Cute Card Thursday challenge "Play on Words"!


Stempel: Karen's Doodles - Tango
Papier: Tilda - Flowergarden
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden
Overig: Spellbinders - Nestabilities

XOXO Renata

18 opmerkingen:

greet zei

Een supermooie kaart Renata! Het Tildag papier is prachtig.
Groetjes Greet

sylvia zei

hoi
wat een geweldige kaart
echt super mooi
groetjes sylvia

Gea zei

Schitterend mooi is je kaart Renata!!
Bedankt voor alles en veel succes verder bij Karen's Doodles.
Blijf je volgen hoor!!
Zal ook af en toe meedoen met de challenge;)

liefs, Gea

stempelfeest zei

Zelf ben je bijna nooit tevreden maar je kaartjes zijn ALTIJD super. Deze is ook weer geweldig, mooi gecombineerd met het papier van Tilda. Toppertje!
Groetjes,
Mariska

Marjanne zei

Hij is prachtig en ik had hem nog niet gezien hoor!

Durvina zei

Ik herkende hem inderdaad, maar het is een echte beauty.

gr, Durvina

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit een schitterende kaart! Ook erg mooi papier.
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Wat een super mooi kaartje zeg!
Leuk stempeltje met bijpassende tekst. En wat een mooi papier ook zeg:)
Groetjes Miranda

nicolet zei

Echt een kaartje naar jouw hand!!
Prachtig!
groetjes Nicolet

Riet zei

Prachtige kaart Renata,leuk afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Prachtig.

groetjes jolande.

Cordine zei

Schitterendekaart! Super dat Tilda papier.
Groetjes
Cordine

marion zei

O Renata wat maak je toch een mooie kaarten, geweldig hoor met dat tildapapier, groeten marion

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Liefs Ida

Bernadet zei

ik vind hem helemaal geweldig Renata, zo mooi ingekleurd, geweldig papier en een heel leuke digi

Julie zei

This is lovely Renata, a really pretty card.

Unknown zei

Haha, hij kwam me inderdaad bekend voor! Hij is prachtig hoor Renata en de kaarten uit de nieuwe Cards Only zijn ook weer geweldig.

gr. Renata

Joan Ottevanger zei

Hij is wel heel mooi prachtig papier ook zeg.