vrijdag 13 november 2009

De traktaties voor Loraine en Samira / The treats for Loraine and Samira

Kaarten november 2009 002

En hier ben ik dan zo druk mee geweest! Drie dagen (en avonden) ben ik samen met mijn moeder aan het kleuren geweest, paars/roze voor de meisjes en groen/blauw voor de jongens. Mijn zusje heeft de zakjes gevuld met een zakje chocolademelk poeder en mini marshmallows en de labels er aan gestrikt. Zoals je ziet leent Henry de Muis van Whiff of Joy zich uitstekend voor deze traktaties. Ik ben hiervoor geïnspireerd door TAB als je haar nog niet kent, neem dan zeker een kijkje op haar blog want ze maakt echt geweldige kaarten!! Zorg dat je morgen weer een kijkje op mijn blog neemt want dan zal ik de uitnodigingen laten zien.

And this is what I have been up to lately! Three days (and evenings) I have been colouring together with my mum, purple/pink for the girls and green/bleu for the boys. My sister filled the bags with a bag powder to make hot chocolate and little marshmallows and put the labels on. As you can see Henry the Mouse of Whiff of Joy is perfect for these treats. I got inspired for these by TAB. If you don't know here yet, make sure to visit her blog because she realy makes awesome cards!! Please come back tomorrow, I will show the invitations in my next post.

Kaarten november 2009 001

Stempel: Whiff of Joy

XOXO Renata

6 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wat geweldig zeg1 erg leuk! vind ze helemaal super!

Sandra zei

Wat een super leuke zakjes!daar heb je heel wat werk in gehad!

Marjanne zei

Wat ontzettend leuk, een super traktatie, heel origineel! Wat een werk!

Corrie zei

Wauwww Renata
Dat ziet er super leuk en heerlijk uit zeg!
Groetjes Corrie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn echt super leuk en erg mooi! Dat is me een klus geweest.
Groetjes van Jacqueline

Neltine zei

Dat zijn leuke zakjes zeg. Wat zullen de kinderen daar blij mee zijn geweest. Erg origineel gemaakt;)

Groetjes,
Neltine