zondag 15 november 2009

ANYONE FOR ANYA? CHALLENGE # 13

Getting round to it!

Dat is de uitdaging bij Anyone for Anya? deze week!

This is the callenge over at Anyone for Anya? this week!

Kaarten november 2009 014

Dus we willen ronde vormen zien op je kaart. De kaart zelf kan rond zijn of er staan ronde vormen op het design papier dat je gebruikt of je versiert je kaart met knopen of splitpennen. Alles wat maar enigzins rond is kun je gebruiken! Ook deze week hebben we weer een fantastische sponsor, namelijk Paper & Pictures, Truike doneert haar fantastische, fonkelnieuwe boek "Cards & Gifts" dat pas op 21 november in de winkels ligt!! In het boek staan waanzinnig mooie foto's van kaarten en cadeautjes, dat wil je niet missen. Dus snel naar ons blog voor wat inspiratie en aan de slag!

So we want to see anything round on your cards this week. It could be the shape of your card, or included in your design paper (spots for example), or you embellish your card with buttons or brads. Anything, as long as it's round, then that's fine! This week we also have a great sponsor and that will be Paper & Pictures, Truike will donate her fantastic, brandnew book "Cards & Gifts" which will be available at November 21st!! This book shows awesome pictures of cards and gifts so it should be no problem that this book is in Dutch ;) You don't wanna miss this so hop over to our blog for some inspiration and get started!

Stempel: The Greeting Farm
Papier: Daisy Bucket Design

XOXO Renata

6 opmerkingen:

Sylvia zei

Hoi Renata,

O deze is ook beautyfull zeg :) wat een toppertje.
Wanneer kan jij, ik heb nog twee weekjes vrij en mag ik weer aan de slag. Deze week en volgende week kan ik wat afspreken. Laat me eventjes weten wanneer jij en Yvonnen kunnen en waar ongeveer.
Mijn email is sylvia_van_elburg@hotmail.com, misschien wat handiger met afspreken ;). Kunnen we kijken of we een projectje willen maken of gewoon lekker aan de kaart :).

Groetjes
Syllie

Marjanne zei

wat een schattig kaartje Renata echt snoezig

Corrie zei

Prachtig kaartje en wat een heerlijke kleuren
Groetjes Corrie

Rach zei

gorgeous. hugs rachxx

Wishcraft zei

Fab card, I love the colours you've used :o) Lisa x

Hannie zei

Hoi Renata,

Leuke kaarten heb weer op je blog staan!!
Via Yvonne kijk ik ook altijd even bij jou, maar nu zet ik je blog ook bij mijn blogfavorieten!!
Wie weet zie ik je wel weer eens bij de Hobbykamer!

Groetjes,
Hannie