vrijdag 11 juli 2014

Geslaagde (Stampin' Up) knutseldag met vriendinnen

Onlangs hebben mijn (Stampin' Up) vriendinnen en ik weer een gezellige knutseldag gehad. Eén keer in de drie maanden bestellen we met z'n allen bij Stampin' Up en daarna spreken we met elkaar af om de spullen te verdelen en gezellig samen te knutselen.


Deze keer was het bij Lenny en omdat we hebben afgesproken dat diegene bij wie de knutseldag is een klein projectje verzorgt lag dit voor ons allemaal klaar.


Onderstaande zakdoek hoesjes hebben we gemaakt en Lenny heeft die HIER gevonden. Ze had alles super goed voorbereid en alles al gestanst en gesneden zodat zelfs ik ze allebei heb kunnen maken! Zijn ze niet ontzettend schattig?


Omdat het zo leuk is om kleine cadeautjes te krijgen en om ook weer ideetjes op te doen maken we altijd een swap voor elkaar. Dit is mijn buit van die dag.
 
 
Ik ben de mijne vergeten te fotograferen maar als je goed kijkt naar de eerste foto zie je ze in mijn krat zitten. Ik had Ricola hoestbonbon blikjes versierd.

Aletta was een heel leuk kaartje aan het maken waarvoor zij HIER de inspiratie vond en wij deden gezellig met haar mee. Ik vond het resultaat zo leuk dat ik er thuis ook mee aan de slag ben gegaan en o.a. deze heb gemaakt.





Dat was weer een SU-per gezellige dag volop inspiratie dus!

XOXO Renata

3 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Dat klinkt allemaal heel gezellig. En wat leuk te zien dat jullie een kaartje van mijn hand hebben gebruikt ter inspiratie voor jullie bloemenkaarten. Ze zijn echt leuk geworden. Groetjes, Ankie

Anneke. zei

We hebben een hele leuke dag gehad en heel goed verzorgt. Helaas ben ik door alle indrukken foto's vergeten te maken. Dat ga ik de volgende keer doen......:)
Groetjes Anneke.

corryskaart zei

toch heerlijk als je zo met elkaar kan genieten van je hobby en zulke leuke/mooie dingen kan maken,lijkt mij echt een dag om nog eens aan terug te denken
groetjes corry