vrijdag 23 augustus 2013

Boekenlegger / Bookmark

 

Ik heb een baan!! Na een jaar of vijf niet gewerkt te hebben ben ik maandag begonnen op de taxi, leerlingenvervoer. Super leuk maar oh wat moet ik er aan wennen dat mijn wekker om 06.00 uur gaat! Wel een lekker rustig weekje gehad, begonnen met één passagier, een meisje van 8. Vanaf volgende week krijg ik een bus vol puberjongens dus dat wordt andere koek ;) Omdat ik het zo gezellig vond met het meisje in de bus, lekker kletsen, heb ik deze boekenlegger voor haar gemaakt. Het stempeltje dat ik heb gebruikt deed me aan haar denken.

Papier: Doodlebug
Stempel: Some Odd Girl
Tekststempeltje en bijpassende pons: Stampin' Up
Boekenlegger stans: My Favorite Things

XOXO Renata

7 opmerkingen:

Jeannette zei

Hoi Renata, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is wel even wennen na zo'n lange periode van thuiszitten. Erg leuke boekenlegger heb je gemaakt voor je eerste "gast" zal ze vast wel erg leuk gevonden hebben, veel succes en werkplezier, groetjes Jeannette

Gea zei

heel veel succes en plezier met je nieuwe baan. gr Gea B

Hermien zei

Gefeliciteerd met je baan, 6 uur is wel vroeg! Wat een leuke boekenlegger heb je gemaakt voor Amy.

groetjes

Marianne zei

Proficiat met je baan, Renata! En je boekenlegger is prachtig. Inderdaad een leuke stempel! xxx Marianne

corryskaart zei

hoi renate
van harte gefeliciteerd met je baan en dat je er maar veel plezier aan mag beleven!!
je boekenlegger is een schatje met dat leuke meisje erop!
groetjes...corry

Cornelie zei

Errug leuk!

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat zal even wennen zijn, maar wel heel erg leuk.
En dat meisje vond de boekenlegger wel erg leuk zeker.
Heb net nog even je blog "na" geplozen, ik wil een fles wijn gaan pimpen. Maar ik moet verder gaan neuzen voor ideeën, en daar mijn eigen draai dan aan gaan geven.
groetjes en fijne zondag nog, en succes met het rijden.
Henrike