dinsdag 1 januari 2013

ELKE KAART EEN FEESTJE UITDAGING 148

Schets 34 met als optie "Ballonnen"

Hé gatsie, ben ik al weer te laat... Enfin beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ik wilde jullie even vertellen dat we weer een leuke uitdaging hebben bij elke Kaart een Feestje!, de eerste van dit jaar. We willen feestelijk beginnen met een schets, dat zetten we dit jaar gewoon voort de eerste uitdaging van de maand. Wel hebben we een nieuwe sponsor en dat is tot mijn grote vreugde één van mijn favoriete digitale stempel merken en wel BUGABOO DIGI STAMPS. En weet je wat het mooiste is....zij stellen maar liefst 7 (!!!) digi's ter beschikking van de winnaar, hoe gaaf is dat? Wat mij betreft een heel hartelijk welkom aan:

 
 
Maar dat is niet het enige, we hebben zelfs een tweede prijs voor de winnaar en dat is een tekststempel van HAPPY STAMP! Ohhhhh dames wat een verwennerij, (Nederlandse) tekststempels heb je nooit te veel, vind ik tenminste. Ook aan
 
 
een heel hartelijk welkom!
 
Dan zijn jullie nu natuurlijk benieuwd welke schets we hebben deze keer, weer een hele fijne en wel deze, leuk zo met die verborgen tag, toch? Jullie weten het, je mag 'm draaien of spiegelen, zolang je de schets er maar in terug kunt zien.


Naast de schets hebben we ook nog een optioneel thema en dat is dit keer: "Ballonnen"... dat bedoelde ik met feestelijk van start gaan.

Dit jaar kunnen niet alleen de kaartenmaaksters bij ons terecht maar ook de scrappers en dat heeft alles te maken met de (leuke) veranderingen die op stapel staan maar daar mag ik nog even niets over zeggen :p Hou het elke Kaart een Feestje blog in de gaten zou ik zeggen maar dat deden jullie natuurlijk al! Ook zij mogen deze schets als uitgangspunt gebruiken (zie de layout van Nancy).

Veel plezier met deze uitdaging, ben weer benieuwd wat jullie er van gaan maken.

XOXO Renata

Geen opmerkingen: