dinsdag 22 november 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 90

Geen bloemen maar blaadjes / No flowers but leaves


Dinsdag dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles NL. We willen deze week geen bloemen op je kaart of project zien maar blaadjes. Een echte herfst uitdaging maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken voor je kerstkaartjes ;) Het was de beurt van team Bovine deze week en zij hebben weer ontzettend hun best gedaan , neem maar eens een kijkje op het blog. Ik zelf heb de uitdaging van vorige week samengevoegd met deze!

Tuesday so it's time for a new challenge over at Karen's Doodles NL. We don't want to see flowers on your card this week but leaves. A real fall challenge but ofcourse you can use it as well for your Christmascards ;) It was team Bovine's turn this week and they did a good job with the leaves, make sure to take a look at the challengeblog. Myself combined last weeks challenge with this one!

Stempel: Indian Corn
Papier: BasicGrey - Indian Summer (het is echt toeval dat ik bij deze digi meteen aan dit papier moest denken, ik zie de naam nu pas...)
Kleurmedium: Prismacolor potloden
Metalen hoekje: Jane Creative

XOXO Renata

8 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, leuk afdrukje, mooi papier.

groetjes jolande

Lenie Hempen zei

Wat een schatje van een kaart.
Hij is echt super leuk.


Gr leny Hempen

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaarje RENATA.
Echt Super lief.


Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Renata.

Liefs Riet.

Aletta zei

Prachtige kaart, zo ontzettend mooi ingekleurd. En het papier past er echt perfect bij.
Groetjes Aletta

chrilvian zei

mooi kaartje

ik snap dr ff niks van
ik stond helemaal niet in je volgers lijstje
heb me een tijd terug wel aangemeld....weet ik zekrs ..hhhhmmm
heb voor een tijdje terug ook een aantal volgers verloren........
weltrusten

Ellen zei

Prachtige kaart met deze leuke digi Renata!
En de spreuk past er inderdaad goed bij!
Groetjes Ellen

Sandra1968 zei

Ik vind dit een superleuke kaart! En ik staat mooi te pronken bij ons op de kast :-)
Liefs, Sandra