dinsdag 2 augustus 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 74

Schets 18 / Sketch 18



Ik dacht dat ik de schets, die de uitdaging vormt bij Karen's Doodles NL deze week, wel in mijn hoofd had maar niet dus. Toen de kaart klaar was kwam ik tot de ontdekking dat ik vergeten was de hoekjes af te ronden... Ga ook zeker even een kijkje nemen op het uitdagingenblog want de nieuwe design team leden laten daar vandaag voor het eerst hun werk zien! Zo heerlijk die frisse wind door het dt, ik heb er echt weer een boost door gekregen.
Valt jullie trouwens iets op aan deze digi? Dit vraag ik met name aan de dames die wel eens kaart van de week zijn geweest... Juist ze heeft model gestaan voor de button! Ik had haar dus al een tijdje gekleurd liggen (in mijn vier favoriete kleuren) maar nooit geschikt papier erbij en omdat ik haar toch graag wilde gebruiken heb ik het maar opgelost met kraft en wit cardstock.

I thought I had the sketch, this weeks challenge over at Karen's Doodles NL, in mind but I was wrong. When I finished the card I saw I forgot to round the corners... Make sure to take a peak at the challenge blog as our new design team members showed their first work today! Great to have them on our team, they gave me a lot of new energy.
I had colored Rosie up a little while ago (in my four favourite colors), she was the model for the "Card of the Week" button. I never found papers to go with her so I used kraft and white cardstock to make a card with her.


Stempel: Karen's Doodles - Crafting Rosie
Papier: Bazzill cardstock
Kleurmedium: Prismacolor potloden

XOXO Renata

17 opmerkingen:

jimlynn zei

Oh so cute! Love the graduated sizes of buttons too. Adorable.
Lynn

Noriko zei

Hoi hoi,

Soms zit het mee en soms zit het tegen!
Maar hij is wel leuk.
Grappige stempel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Unknown zei

Aah, wat een schatje Renata! Eenvoudig, precies waar ik van hou.

Veel liefs,
Renata

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart heb je gemaakt, leuk zo met de mooie knopen.

groetjes jolande

greet zei

Mooie kaart met Rosie!
Leuk met het lint en het touw.

Groetjes Greet

Cornelie zei

Wow, wat een mooi kaartje. Zulke mooie zachte kleurtjes!! Die knoopjes erbij!!
Groetjes Cornelie

Marjanne zei

wat een leuke vrolijke kaart!

Anneke. zei

Je kaart is prachtig, Renata. Mooi van kleur en die knoopjes en het lint die in de zelfde kleur terug komen. Een heel mooi geheel! Tja, ik geloof dat jij mij een beetje hebt aangestoken met je stiksteekjes.....:lol))
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Zooooo’n leuk kaartje dit!! Ik vind die knoopjes zo schattig en leuk lintje ook:)
groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Hoi Renata

Wat een leuke kaart is het geworden.
Echt super leuk.


Gr Leny Hempen

Bernadet zei

wat een geweldig mooie kaart Renata!!
Deze kleurencombi is echt gaaf zeg en dan Rosie, die maakt het helemaal af

Petra zei

Ik vind hem, of moet ik haar zeggen :) prachtig!!
Heel chic, doordat je geen design papier hebt gebruikt.
Liefs Petra

Alina zei

wat een beauty, Renata!
groetjes, Alina

Riet zei

Schitterende kaart Renata,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Ik vind het erg mooi juist met het craft en het witte cardstock! Die digi is top zeg!
liefs Yvonne

Ellen zei

Ik had hem natuurlijk al bewonderd maar ik blijf ernaar kijken; Mooi in zijn eenvoud en prachtig gekleurd!

Groetjes Ellen

Aletta zei

Het is weer een plaatje van een kaart geworden. Mooie rustige kleuren en die knoopjes en lint maken het geheel helemaal af.
Groetjes, Aletta