dinsdag 22 februari 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 51

Zwart en Wit + 1 / Black and White + 1


Deze week bij Karen's Doodles NL willen we graag kaartjes/projecten in het zwart en wit zien met daarbij één andere kleur, huid en haar daar gelaten. Ik heb zelf ook een paar keer met een uitdaging mee gedaan waarin dit gevraagd werd en de resultaten waren altijd naar mijn zin. Welke kleur je er ook bij kiest, het staat altijd mooi...zelfs bruin doet het goed!

This week over at Karen's Doodles NL we like to see cards/projects in black and white together with one other color. I joined in challenges like this before and I was always happy with my card. No mater what color you choose to go with it, it is always a strong combination....even brown goes well!

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
This card joins in the following challenges:

Stamps R Us: "For The Girls" (06.03)
Totaly Papercrafts: "Do It With Digi's" (25.02)

Stempel: Karen's Doodles - Dance Fever Set
Papier: Teresa Collins
Kleurmedium: Prismacolor en Derwent potloden

XOXO Renata

25 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Renata,

Geweldige kaart zeg! en ook zo mooi ingekleurd schitterend:)
Misschien doe ik mee deze week,maar heb nu nog een ander kaartje geplaatst.
Bedankt voor jullie tips nav de digi`s,ik heb jullie en jou blog gelinkt op mijn blog,en ga het zeker uit proberen hoor!!

Lieve groetjes
Sonja

heidy zei

Oh wat een geweldige kaart Renate
Groetjes Heidy

Shelly Schmidt zei

Darling! I love the image and the cute sentiment.

Linda zei

Wauw geweldig leuk kaartje
gr linda

Yvonne zei

Schitterende kaart Renata. Vind jouw kleurencombinatie erg geslaagd en wat een supers leuke digi is dit!
groetjes Yvonne

anja zei

oke daar gaan we dan ,en 1,2,3 4 in de maat anders is de juffrouw kwaad.
hahahaha.leuke kaart
liefs anja

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje is het geworden. Ik begin oranje toch steeds leuker te vinden voor kaartjes. De stempel is echt super mooi. De challenge is ook heel leuk. Kijken of ik er weer wat op kan verzinnen.
Groetjes

greet zei

Een supermooi kaartje Renata! Heel leuk deze 2 swingende dames.

Groetjes greet

Margo zei

Wat een toffe kaart !
De kleurencombinatie is inderdaad erg geslaagd !
Groetjes
Margo

Unknown zei

Ik vind hem super! Mooi papier is dat zeg!

chantal zei

schitterende kaart renata
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart en ook het papier vind ik erg mooi.
Groetjes, Sandra

Sapipzi zei

Ohhh wat een leuk kaartje!!!
Hele leuke kleuren combi.

Liefs, Margo

Margreet zei

ik vind hem helemaal geweldig Renata!
xxx Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

geweldig mooie kaart, super ingekleurd met deze kleuren.

groetjes jolande

Bernadet zei

wat een geweldige kaart Renata.
Ik vind deze kleurencombi helemaal te gek

Tinie zei

Wat is deze kaart geweldig goed gelukt!! Hele mooie kleurcombinatie!
groetjes Tinie

jans zei

sorry renate heb het patroontje via via wis niet dat het van jou kwan zal het er bij zetten oke grt jans

Annemarie en Merit zei

Hoi Renata,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, die meiden blijven leuk!

liefs, merit en annemarie

Collette zei

Love it! Thanks for participating in the Stamps R Us challenge.

CraftyC zei

Gorgeous card. Love the image & beautifully coloured!
Clairexx

jojoscraps zei

Hi Renata
Thanks for joining us at Stamps R Us. I just love this image! Your coloring is gorgeous. Just the most fun card!
Jo xx

Lisa zei

Oh, what a cheerful card Renata! Love the colors.
/Lisa xx

manon's kaartenhoekje zei

wauww hij is prachtig renata,

bedankt voor je kompliment op mijn kaartje.het is zeker een lieverd die digi maar ze zijn allemaal zo lief.............
helaas lukt het me niet om mee te doen met de uitdaging ik had al eens mee gedaan en toen deed ik iets verkeerd en weet niet wat en ben er dus mee opgehouden om mee te doen.ik ben er niet handig genieg mee. jammer maar het is neit anders

groetjes manon

Ellen zei

Ha Renata, leuk muziekje op je blog ;-)))
Mooie combi heb je gekozen met oranje!!!

Groetjes Ellen