dinsdag 13 juli 2010

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 19

Felicitatie kaartje of project geboorte baby /
Congratulations card or project birth baby


Is het niet weer een leuke uitdaging bij Karen's Doodles NL? Mij kwam hij goed van pas, we kregen vier geboortekaartjes in twee weken. Deze twee pakketjes heb ik gemaakt voor Herbert zijn nichtjes in Brazilië, twee zusjes die kort na elkaar bevielen van de derde jongen respectievelijk het tweede meisje. Ik ben er wel wijs mee, met het resultaat... De stempels die ik heb gebruikt zijn natuurlijk te koop bij Karen´s Doodles!

kaarten juli 2010 006

kaarten juli 2010 007

kaarten juli 2010 008

Isn't it a fun challenge again over at Karen's Doodles NL? This challenge came at the right time for me, we received four birth announcements in two weeks. This two packages are for Herbert´s two cousins from Brazil, two sisters who gave birth short after eachother to the third boy respectively the second girl. I'm quite happy with the result... The stamps I used are from Karen´s Doodles ofcourse!

Stempels: Karen´s Doodles - Peekaboo-Boy & Peekaboo-Girl
Papier:
Kleurmedium: Prismacolor & Derwent potloden
Overig: Spellbinders - Nestabilities

XOXO Renata

13 opmerkingen:

Jolara zei

prachtige kaart ! Liefs joyce

Marjanne zei

onntzettend leuke kaartjes, leuk ook met die sokjes zo, heel leuk om te krijgen denk ik zo!

Gea zei

Schitterend mooi gemaakt Renata!
Mooi papier heb je gebruikt en ook heel lief ingekleurd;) past goed bij deze gelegenheid;)

Groetjes Gea

Bernadet zei

oooooooow wat mooi Renata!!
En leuk dat je niet de traditionele kleurtjes hebt gebruikt

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een schitterende babykaarten en wat een goed idee dat babysokje erin, die ga ik onthouden hoor.
Keigaaf.

Groetjes Jolande

anja zei

ja suoper hoor leuk
patroontje zelf gemaakt?
leuk idee
liefs anja

Riet zei

Schitterende kaarten Renata,zo leuk afdrukje,mooi ingekleurd .
Prachtig papier.

Liefs Riet.x

Alina zei

schitterend, Renata, heel erg leuk idee!
groetjes, Alina

Scrapdelight zei

wat een leuk kaartje! Die stempels zijn echt geweldig!

Suzanne zei

Ze zijn erg schattig. Ik ben gek op kaartjes met wat extra's.

Ik heb op mijn blog de foto's en een beschrijving gezet hoe je op kleding moet stempelen. Je kan hem evt doorlinken of kopieren. Hopelijk heb je er wat aan.

gr Sanne

shulsart zei

Renata, these are just precious! What a wonderful idea and so perfect for Karen's Peekaboo images. Great job!

Gwendolyn zei

Wat gaaf zo met die sokjes! Dat is echt een heel erg leuk idee! Misschien dat ik dat eens ga kopieren als je het niet erg vindt :-)

Groetjes Gwendolyn

majo zei

Hoi Renata. Ik vind ze allebei erg leuk. En prachtig gekleurd. lieve groet Majo