maandag 3 augustus 2009

Nieuw / New Challenge Blog - Miss Anya!!



Er is een nieuw challenge blog en wel van Miss Anya, ik ben helemaal weg van deze stempels en heb dan ook al twee series in mijn bezit. Dus ik ga zeker deel nemen aan deze challenges! Er is op dit moment ook een DT Call dus waag je kans zou ik zeggen!!

There is a new challenge blog, for Miss Anya, I adore these stamps and have already two of the releases. I'm sure going to participate in these challenges! They have a DT call at the moment so I would say, take a change!

Sorry dat er nog steeds niets nieuws op mijn blog staat, ik heb niet stil gezeten en een paar kaarten gemaakt maar ze zijn voor mijn workshops dus ik kan nog niets laten zien. Verder ben ik veel aan het lezen, ook ik ben in de ban geraakt van "Twilight"!!! ;)

I'm sorry that there isn't anything new on my blog, I did craft and make some cards but they are for my workshops so I can't show anything yet. And I'm reading a lot lately, I also am under the spell of "Twilight"!!! ;)

XOXO Renata

2 opmerkingen:

Sylvia zei

Oooooo heb jij de boeken van Twilight!! Gaaf zeg!!! Ik heb de film gezien, onwijs mooi! Heb je de engelse versie of de nederlandse versie?

Ik hoor net van Yvonne dat je donderdag op de beurs staat. Kom ik eventjes bij je kijken :), leuk zeg. Ja wel jammer dat Yvonne er dan niet is, loop ik haar net een dagje mis.

Groetjes
Sylvia

Mila zei

Hi Renata,
I would say "Ciao a presto" :),
bye see you soon as I'm going to in holidays for few weeks :)
Have a wonderful summer time !
xx Mila :)