vrijdag 6 maart 2009

Twee hele fijne dagen!

Two real good days!

Eergisteren kwam mijn vriendin Yvonne gezellig een dagje creatief zijn (we hebben meer gekletst maar goed...) en gisteren waren mijn ouders er en heb ik samen met mijn moeder kaartjes gemaakt.

The day before yesterday I made cards with my friend Yvonne (we talked more but hey...) and yesterday my parents came over and I made cards with my mum.

Anki, hier is de eerste Sweetheart!
Hey Anki, here is the first Sweetheart!



Stempel: Anki's Sweethearts
Papier: Chatterbox

XOXO Renata

7 opmerkingen:

Riet zei

wat een prachtig kaartje Renate.

liefs Riet.

Juulke zei

wat een schatje Renaat! Lieve kleurtjes, je bent vast toe aan lente :-)

Sylvia zei

Hoi Renata,

Het is een pracht van een kaart. O ja staat nog een verassing op mijn blogje voor je.

Groetjes
sylvia

Yvonne zei

Je kaart is prachtig geworden Renaat! Geeft goed je twee hele fijne dagen weer ;-)

Liefs, Yvonne

Anki zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anki zei

Wonderful card Renate! Thank you for getting the word out! It's really lovely! Kram min vän - Anki

Susana M zei

Hi Renate lovely work on the image from Anki :o) Thanks so much for your support!!!
Hearts and Hugs
Susana