dinsdag 30 augustus 2011

KAREN'S DOODLES NL UITDAGING 78

Cadeauset / Giftset


Mijn vriendin Kirsten wordt 45 volgende maand en ik vind het leuk om haar een beetje te pesten met die leeftijd en een leesbrilletje cadeau te doen. Ik heb aan Sandra van "Sandra's Scrapshop" gevraagd of zij voor mij een brillenkoker wilde ontwerpen en dat heeft zij gedaan, samen met een onwijs leuke kaart in de vorm van een bril. Dat ik ruzie met de brillenkoker had lag niet aan haar :) Ik heb zelf dus een andere koker ontworpen, het brilletje zit hier in en ik heb er nog een bedeltje aan gehangen (maar het was geen mooi weer meer om opnieuw te fotograferen). Karen (Karen's Doodles) heeft speciaal voor deze gelegenheid twee heel gave digi's ontworpen, echt té grappig! Ik vind persoonlijk dat het een leuk geheel is geworden en ik kan niet wachten om het haar te geven en haar reactie te zien :)

Vergeet ik bijna te vertellen dat ik deze cadeauset ook heb gemaakt voor de uitdaging van Karen's Doodles NL deze week. Je moet ook echt eens even gaan kijken wat de andere meiden hebben gemaakt...ik zou het geen straf vinden welke dan ook van deze sets cadeau te krijgen! ;)


My friend Kirsten will be 45 next month and I like it to joke around a little and give her reading glasses. I asked Sandra ("Sandra's Scrapshop") if she wanted to design a glasses case for me. Well, she did, together with the most fun glasses card. That the box didn't work for me was not her fault so I designed a case myself as well. The glasses are in this case and I also added a little glasses charm but the weather did not allow me to make a new photo. Karen (Karen's Doodles) designed especially for this occasion two great images with glasses, realy to funny!  I personally think that the giftset is funny and cute and I can't wait to give it to my friend and see how she reacts :)

I almost forgot to tell you that I also made this giftset for the Karen's Doodles NL challenge this week. You realy have to hop over to the challenge blog to see te fantastic sets the other girls made...I wouldn't mind to get eather one of these sets!
;)

Stempel: Karen's Doodles - Puppy Cutie
Papier: Kaisercraft - Utopia Collection
Kleurmedium: Prismacolor potloden
Patroon brilkaart: Sandra's Scrapshop

XOXO Renata

18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG !!! wat leuk verzonnen .Kan geloven dat je niet kunt wachten om dit te geven.

gr annemarie en merit

m@deliefjuh zei

hahaha hij is geweldig leuk!

Bernadet zei

helemaal te gek Renata.
Je vriendin zal dit setje vast supergaaf vinden.
Ik heb het patroon ook besteld bij Sandra, nu alleen nog even de goede gelegenheid afwachten om dit setje te gebruiken;)

anja zei

helemaal gaaf,superhoor.liefs anja

Mandy's Magnolia cards zei

waaaauw! dit is echt schitterend!
wat een leuk idee zo met die bril
ben er helemaal weg van!
groetjes, mandy

Aletta zei

Wat een geweldige gave cadeauset.
En deze digi is dan ook zoooo leuk !!!! Groetjes Aletta

Mariska zei

Zooooo Frau van Miltenburg, wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!!! Echt supermooi, prachtige kleuren, schitterende digi, onwaarschijnlijk mooi ingekleurd en je hebt zelfs een bloemetje gebruikt ;-) hihihi.
Liefs,
Mariska

Karin zei

Super leuk zeg!

Groetjes karin

Leny Hempen zei

Hoi Renata

Wat geweldig leuk ziet het er uit.
Echt om te lachen.
Heel leuk en grappig gemaakt.


Gr Leny Hempen

Petra zei

Wat ontzettend leuk om dit cadeau te doen aan je vriendin, dat kan ze vast waarderen!
Die stempel is echt te leuk!!!
Liefs Petra

Anneke. zei

Echt héél leuk, Renata! Hier moet je maar op komen. Je vriendin vind het vast ook heel leuk.
Groetjes Anneke.

Cards by Jol zei

wauw, dit ziet er fantastisch uit, het hondje met de bril, geweldig.

groetjes jolande

Durvina zei

Wat een leuk set, wat gaaf uitgevoerd en bedacht.

liefs, Durvina

Sandra's Scrapsels zei

Dat heb je super gemaakt hoor Renata!! Helemaal leuk en de stempel past er ook prima bij!!
Jammer dat het niet gelukt is met de brillenkoker...
Bedankt voor het plaatsen van mijn shoplinkje!

Groetjes, Sandra

p.s. ik heb je uitwerking erbij gezet op mijn Voorbeelden pagina hoor!

* Üla * zei

Geweldig heb je het gemaakt, Renata!!!
Niet alleen erg mooi, maar ook zo grappig! Ik moet meteen lachen als ik naar je creatie kijk.
groetjes Ula

Jolanda Cuper zei

Wow dit is echt heel erg leuk!!!
Het bovendien ook schitterend gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Tinie zei

Je cadeausetje is echt verschrikkelijk leuk en errug leuk gemaakt! Die digi is er zo leuk bij!
groetjes Tinie

marja zei

Wat een ontzettend leuk cadeau setje heb je er van gemaakt Renata, helemaal te gek!!
Ik weet zeker dat je vriendin dit super gaaf zal vinden.

Lieve groetjes Marja.